این قانون‌ به عنوان یک عامل بازدارنده باعث شود رانندگی در حالت مستی تا 20 درصد کاهش یابد و از 200 مورد مرگ و میر و 12000 نفر زخمی در سال، کاسته شود
ترجمه ایران استار- "جودی ویلسون ریوبولد" وزیر دادگستری‌ و "بیل بلر"‌ وزیر امنیت مرزی و کاهش جرایم سازمان یافته، روز سه‌شنبه در جریان یک کنفرانس خبری به کانادایی‌ها یادآوری کردند که در طول دو هفته آینده اگر توسط پلیس به هر دلیلی‌ متوقف شوند، تست الکل و ماری‌جوانا بر روی آنها اجباری خواهد بود.‌
بلر گفت: "رک و پوست کنده بگویم قوانین تغییر کرده است و آنچه که ما می‌خواهیم تمام رانندگان کانادایی آن را درک کنند این است که‌ شما در صورت استفاده از الکل یا مواد مخدر نبایستی رانندگی کنید و هرگونه تخطی شما یک جرم جنایی محسوب خواهد شد، در این راه پلیس مجهز به ابزار جدیدی است که می‌تواند مصرف الکل و مواد مخدر را به راحتی معلوم کند.

قانون "سی 46" در ماه ژوئن گذشته تصویب شد که در آن تغییراتی درباره قوانین مربوط به الکل و استفاده از مواد مخدر اعمال شده است. این قوانین‌ که از 18 دسامبر قابل اجراست‌ به پلیس این اجازه را می‌دهد تا بتواند از رانندگانی که قوانین ترافیکی را نقض کرده‌اند بخواهد آزمایشات مربوط به بالا بودن میزان الکل و ماری‌جوانا در زمان رانندگی را در کنار جاده‌ها به انجام برسانند. در صورتی که میزان الکل ‌و "تی‌اچ‌سی"خون آنها از میزان تعیین شده بیشتر باشد آنها می‌توانند به اتهامات جنایی متهم گردند. قبل از اصلاح قانون‌ سی 46، پلیس می‌توانست فقط در صورتی که مشکوک به مصرف الکل توسط افراد بود از آنها بخواهد که آزمایش الکل را انجام دهند. بلر گفت که در گذشته بسیاری از مردم می‌توانستند به طریقی پلیس را فریب دهند، یعنی حدود 50 درصد از افراد وانمود می‌کردند که الکل مصرف نکرده‌اند.

تصویب قانون جدید اعتراض وکلای مدافع جنایی و دیگران را به عنوان نقض حمایت از قانون اساسی در برابر بازداشت‌های خودسرانه به دنبال داشته است ولی ویلسون گفت که 100 درصد اطمینان دارد قانون جدید منشور حقوق و آزادی‌ها را نقض نمی‌کند، زیرا هدف اساسی آن نجات جان مردم است. ویلسون افزود که بیش از 40 کشور در سراسر جهان قوانین مشابهی را تصویب کرده‌اند. "گِرگ تامسون" عضو انجمن مادران علیه رانندگان مست (ام‌ای‌دی‌دی) گفت که او انتظار دارد این قانون‌ به عنوان یک عامل بازدارنده باعث شود رانندگی در حالت مستی تا 20 درصد کاهش یابد و از 200 مورد مرگ و میر و 12000 نفر زخمی در سال، کاسته شود.

در قانون سی 46، سه تغییر اصلی به وجود آمده است:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
  • اشخاصی که سطح تی‌اچ‌سی آنها بین 2 تا 5 نانوگرم باشد می‌توانند تا حداکثر 1000 دلار جریمه شوند.
  • داشتن سطح تی‌اچ‌سی بالاتر از 5 نانوگرم، یک قبض جریمه 1000 دلاری برای اولین بار و افزایش مجازات برای دفعات بعدی را شامل می‌شود
  • داشتن الکل خون 50 میلی‌گرم در هر 100 میلی لیتر خون علاوه بر تی‌اچ‌سی بالاتر از 2.5 نانوگرم نیز مانند جرم قبلی شامل 1000 دلار جریمه می‌گردد.
    لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
    Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

    لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
    Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
     
Date: Wednesday, December 5, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به