شامجی قبل از رفتن به سوی زندان نگاهی به دختر بزرگش که در دادگاه حضور داشت انداخت
ترجمه ایران استار - مرد تورنتویی که دو روز پس از آنکه همسرش برای طلاق دادخواست داد، او را به قتل رساند، تکه‌تکه کرد و به زیر پلی افکند، به زندان ابد محکوم شد طوری که  برای 14 سال اول هیچ شانسی برای بخشودگی ندارد. "محمد شامجی"، 43 ساله، جراح مغز، در ماه گذشته به قتل عمد از نوع درجه یک محکوم شد. او زنش "الاانا فریک شامجی" یک پزشک خانواده بود را به قتل رسانده بود.
قاضی "جان مک مون" می‌گوید که این مورد یکی دیگر از موارد غم‌انگیز قتل‌های خانگی است که او اغلب با آن برخورد می‌کند. دادگاه می‌گوید شامجی به زنش حمله کرده، گردن ودنده‌هایش را شکسته و سپس بدنش را سلاخی و تکه‌تکه نموده و بعد آنرا به بیرون خانه برده و زیر یک پل افکنده است. در این حین سه کودکی آنها در خانه خواب بوده‌اند، اگر چه دختر بزرگ بیدار شده، سعی کرده به سمت صدا برود که با پدرش مواجه شده که به او دستور داده به اتاقش برگردد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
شامجی در دادگاه اعتراف کرد که زنش را به قتل رسانده است. دادستان و وکیل مدافع هر دو از دادگاه خواسته بودند که دوره حبس بدون بخشودگی را 14 سال تعیین کند.
قاضی در آخرین لحظات نخواست تا دختر بزرگ خانواده نیز شهادت بدهد و او شامجی را به خاطر قتل در خانه مجرم تشخیص داد و حکمش را صادر کرد. او گفت: "من می‌دانم که شامجی هیچ برنامه‌ریزی از قبل برای ارتکاب به این قتل نداشته و بحث و جدل منجر به کشتن این مادر شده است".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

شامجی قبل از رفتن به سوی زندان نگاهی به دختر بزرگش که در دادگاه حضور داشت انداخت و سپس از دادگاه به بیرون هدایت شد. دیگر فرزندان وی در دادگاه حضور نداشتند و وی پس از دستگیری هیچیک از فرزندانش را ندیده بود.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 15, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به