لیزاسک گفت که همکار و همسرش در اصل از کشور هندوستان هستند، اما شهروندان کانادایی هستند و هفت یا هشت سال است که در کانادا زندگی می‌کنند
ترجمه ایران استار - یک مرد از استونی‌کریک انتاریو پس از یک درگیری شدید لفظی، متهم به تهدید به مرگ‌ یک خانواده در پارکینگ فروشگاه‌ "والمارت" شده است. پلیس‌ جرم او را اشاعه نفرت و نژادپرستی می‌داند. "دیل رابرتسون" 47 ساله نیز به اتهام رانندگی خطرناک و عدم حضور در صحنه حادثه بعدازظهر جمعه نیز متهم شده است.
"پاتریک لیزاسک" که ویدئو این حادثه را در "یو‌تیوپ" به اشتراک گذاشته می‌گوید، این فیلم توسط یکی از همکارانش از محوطه فروشگاه وال‌مارت در "سنتنیا پارک وی" واقع در شمال استونی‌کریک و شرق "هامیلتون" حدود ساعت 1 بعد‌ازظهر برای او فرستاده شده است. بر اساس گفته لیزاسک درگیری با همکارش وقتی آغاز شد که در هنگام پارک کردن خودروی‌شان سر راه فرد متهم قرار گرفته بود؛ در همین حالت بوده که همسر‌ همکار او شروع به فیلم‌برداری کرده است. این ویدیو نشان مردی با یک وانت نقره‌ای در حال حرکت را نشان می‌دهد که برای مرد دیگر داخل پارکینگ در حال خط و نشان کشیدن است‌ و می‌گوید: "شما مثل یک کانادایی صحبت نمی‌کنید".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
در همین زمان مرد دوم که در حال فیلم‌برداری از رفتار آن مرد است به خاطر رانندگی خطرناک مرد اول با وانت تصادف می‌کند و در این لحظه می‌خواهد دست مرد داخل وانت را بگیرد و مرد داخل وانت شروع به ناسزا‌ گفتن کرده و می‌گوید شما می‌خواهید من را مورد آزار و اذیت قرار دهید! مرد بیرون از وانت می‌گوید: "تو می‌خواهی من به کشور خودم بروم؟ من یک شهروند کانادایی هستم". مردی داخل وانت می‌گوید: "به من نشان بده، آن را اثبات کن. من باور نمی‌کنم". سپس، با درآوردن لهجه مثل آن مرد می‌گوید: تو‌ مثل یک کانادایی صحبت نمی‌کنی‌، و اضافه می‌کند: منِ نژاد‌پرست از تو لعنتی خوشم نمی‌آید... اول از همه بچه‌های تو را می‌کشم".

پلیس همیلتون در حال تحقیق در خصوص این رفتار نژادپرستانه و تنفرآمیز است، پلیس ویدئو ارسالی را تایید کرده است و افزوده که مرد اول پس از برخورد با وانت صدمه جزئی دیده است.
لیزاسک گفت که همکار و همسرش در اصل از کشور هندوستان هستند، اما شهروندان کانادایی هستند و هفت یا هشت سال است که در کانادا زندگی می‌کنند. لیزاسک این ویدئو را در صفحه فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشته و خواستار کمک به شناسایی مرد داخل وانت شده است تا هر چه سریعتر توسط پلیس دستگیر شود. او گفت، "من وحشت‌زده شدم، تهدیدات این مرد از خط قرمز عبور کرده است. این صحنه‌ها بی‌رحمانه و منزجر کننده هستند."

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 1, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به