بر اثر تصادف اتوبوس حامل اعضای تیم هاکی روی یخ نوجوانان هامبلدت برانکوز در استان ساسکاچوآن کانادا، پانزده نفر کشته شدند
بر اثر تصادف اتوبوس حامل اعضای تیم هاکی روی یخ نوجوانان هامبلدت برانکوز در استان ساسکاچوآن کانادا، پانزده نفر کشته شدند. این تیم برای برگزاری یک بازی در مرحله حذفی لیگ هاکی استانی عازم شده بود که در یکی از جاده‌های فرعی با یک کامیون تصادف کرد. راننده اتوبوس، مربی و کاپیتان تیم جزو درگذشتگان هستند.
پس از سانحه در توییتر تیم هاکی هامبلدت برانکوز عکسی از اعضای تیم منتشر شده که ما گذشته و پس از پیروزی این تیم در یکی دیگر از دیدارهایش گرفته شده و اعضای جوان و خندان این تیم را در کنار مربیانشان نشان می‌دهد. اعضای تیم هاکی روی یخ که در لیگ جوانان هاکی استان ساسکاچوآن حضور داشتند برای برگزاری بازی حذفی برابر تیم نیپاوین هاوکز به سوی زمین حریف در حرکت بودند. بازیکنان بسیاری از بازی‌های هاکی در دو شب پیاپی به ادای احترام نسبت به قربانیان حادثه پرداختند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
پیام‌های تسلیت از سوی مقام‌ها کانادا و آمریکا یکی پشت دیگری منتشر شد؛ جاستین ترودو، نخست‌وزیر در توییتر نوشته: "آنچه اکنون بر والدین این نوجوانان می‌گذرد غیرقابل تجسم است." ترودو در مجلس بزرگداشتی که روز سه‌شنبه برگزار شد هم حضور داشت و در انتهای سالن نشسته بود، وی در این مجلس سخنرانی نکرد.
طبق گزارشات، این سانحه عصر روز جمعه (ششم آوریل - ۱۷ فروردین) در شمال منطقه تیسدیل استان ساسکاچوآن روی داده است. پلیس فدرال کانادا (آرسی‌ام‌پی) اعلام کرده با احتساب راننده در مجموع ۲۸ نفر در این اتوبوس بوده‌اند که در اثر تصادف تقریبا همه جلوی اتوبوس و سرنشینان آن له شدند و بیشتر اجساد به سختی قابل تشخیص بوده‌اند. در ابتدا 14 نفر کشته و 14 نفر هم به بیمارستان منتقل شده‌اند که حال دو تن از مجروحان بسیار وخیم گزارش شده است. راننده کامیون از این حادثه جان بدر برده است.
برای بلند کردن اتوبوس و کشیدن اجساد به بیرون، جرثقیل به منطقه آورده شد و برای انتقال مجروحان این سانحه از هلی کوپتر استفاده شد. نتایج اولیه بررسی‌ها حاکی از آن است که بعلت جهت نور خورشید راننده کامیون تقاطع محل حادثه را ندیده و با سرعت به داخل تقاطع رانده است. در پی این گزارش، مردم در شکبه‌های اجتماعی از الفاظ تندی برعلیه راننده کامیون استفاده کردند. پروانه کار شرکتی که کامیون به آن تعلق داشت روز سه‌شنبه عصر از طرف وزارت رانندگی معلق شد. در همین روز نیز یکی دیگر از مجروحان درگذشت و در روز پنجشنبه مراسم ختم 15 نفر آغاز شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در روز پنجشنبه 19 اپریل، آرسی‌ام‌پی اعلان کرد که کامیون قبل از اتوبوس حامل هاکی‌بازان وارد چهارراه شده بود، بدین ترتیب راننده اتوبوس مقصر این تصادف خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به