شجاع‌رود گفت:" او طی 11 سال گذشته 11 مجوز برای شرکت در کنفرانس‌های علمی در ایالات متحده گرفته است
ترجمه ایران استار-‌ "ابراهیم کریمی" پژوهش‌گر ایرانی سرپرست تیمی از محققان است که‌ در زمینه راه‌های جدیدی برای انتقال داده‌ها به شیوه‌ای امن‌تر فعالیت می‌کنند.
او با توجه به داشتن مجوز کار، شش سال به عنوان استاد و محقق در دانشگاه اتاوا کار کرده است و حالا با توجه به نا‌مشخص بودن وضعیت اقامتی خود در کانادا در حال حرکت به آلمان است که طی سه سال پژوهشی 5.4 میلیون دلاری را سرپرستی کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کریمی گفت‌:"دانشجوی دکترای اهل چین بعد از ورود فقط طی هفت ماه اقامت دائم خود را دریافت کرد ولی من‌ در اینجا هنوز منتظر هستم. ما به عنوان ایرانی نیاز به انجام غربالگری دقیق امنیتی داریم، اما عدم توانایی در ارتباط با ایران باعث طولانی شدن این روند گردیده است و این موضوع فرصت‌های کار حرفه‌ای من را تحت تاثیر قرار داده است". مجوز کار فعلی کریمی در ماه آگوست منقضی می‌شود.
این مرد 40 ساله در میان تعداد زیادی از متقاضیان ایرانی است که بسیاری از آنها در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا تحصیل می‌کنند و می‌گویند که درگیر تاخیر ناعادلانه در بازرسی امنیتی به دلیل ایرانی بودن هستند.
"امین جعفری شجاع‌رود" 34 ساله که در سال 2009 از ایران به کانادا آمده است و در حال تحصیل در رشته کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی دانشگاه "رایرسون" می‌باشد گفت: "ما دانشجویان ایرانی احساس می‌کنیم که حساب ما از بقیه جدا شده است." او منتظر نتایج کنترل امنیتی خود از ماه ژوئیه است، متوسط زمان پردازش شش ماه است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

شجاع‌رود گفت:" او طی 11 سال گذشته 11 مجوز برای شرکت در کنفرانس‌های علمی در ایالات متحده گرفته است از جمله سه مورد پس از ریاست دونالد ترامپ که البته‌ با توجه به‌ ممنوعیت سفر برای مردم ایران و سایر کشورهای مسلمان نتوانست در آن حضور پیدا کند. او گفت که قبلا سه بار از نظر سوء پیشینه توسط مقامات کانادایی‌ چک شده است بنابراین، او نمی‌فهمد چرا بازنگری امنیتی فعلی او به این میزان طول کشیده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
طبق داده‌های اداره مهاجرت بیش از یک سوم درخواست‌های امنیتی را که به اداره خدمات مرزی کانادا ارسال می‌شود مربوط به‌ چین و ایران است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در هشت ماه اول سال 2017، حدود 11000 تبعه ایرانی که شامل 825 متقاضی اقامت دائم و بقیه برای تحصیل، کار و ویزای مسافرتی بودند‌ تحت کنترل امنیتی قرار گرفتند، در خصوص چین این تعداد 13300 نفر بوده است‌.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"جیدن رابرتسون" سخنگوی آژانس مرزی‌ گفت: "ما از سرخوردگی بعضی از متقاضیان ایرانی که با زمان‌های پردازش امنیتی طولانی مدت روبرو هستند متاسفیم و از شکیبایی آنها سپاسگزاریم." او اضافه کرد  بررسی‌های امنیتی مورد به مورد صورت می‌گیرد و زمان پردازش آنها بسته به چندین عامل، متفاوت است. دولت کانادا به استفاده عادلانه و غیر تبعیض‌آمیز از رویه‌های مهاجرت متعهد است، در حالی که از امنیت کانادایی‌ها را نیز در اولویت قرار دارد". رابرتسون افزود:" در حالی که زمان بررسی و‌ پردازش اطلاعات امنیتی 80 درصد از برنامه مهاجرتی پذیرش نیروی ماهر حدود شش ماه طول می‌کشد این زمان برای دانشجویان ایرانی بسیار طولانی‌تر خواهد بود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 9, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به