مایک نورمن، فرمانده دوم سابق دریایی کشور نیز در پرونده‌ای دیگر متهم است که اطلاعات قرارداد میان دولت کانادا با شرکت کشتی‌سازی "داوی" کبک را لو داده است
ترجمه ایران استار- فردی که متهم به افشای اسرار کابینه دولت در مورد یک قرارداد 700 میلیون دلاری ناوگان دریایی کاناداست، در ماه اکتبر به دادگاه می‌رود. "متیو مچت"، که یک کارمند عمومی و اجرایی رسمی سابق کاناداست اتهام "نقض اعتماد" در این زمینه را رد کرده است. قرار است در طی یک جلسه کوتاه سه روزه از 23 تا 25 اکتبر، یک دادگاه مقدماتی برای هفت ماه انتظار متیو در این رابطه برقرار شود.
دادستان "جنیین پلاموندون" اشاره کرد که این جلسات می‌تواند پیاپی نباشد و نیز امکان دارد که این جلسات بنا به نیاز در سرعت رسیدگی به قضیه، زودتر برگزار شود. با این حال این دادستان اظهار داشت که با توجه به عدم دریافت کامل این پرونده تاکنون، این برنامه‌ریزی با مشکل مواجه خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
مایک نورمن، فرمانده دوم سابق دریایی کشور نیز در پرونده‌ای دیگر متهم است که اطلاعات قرارداد میان دولت کانادا با شرکت کشتی‌سازی "داوی" کبک را لو داده است. او هرگونه تخلف را رد کرده است و محاکمه وی در ماه اوت آغاز می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در ماه‌های اخیر تعدادی از افراد نیروهای مسلح کانادا متهم به جاسوسی برای روسیه و چین نیز شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 20, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به