"ماروین روزنا" کارشناس ماهیگیری می‌گوید: "قصد این نیست که همه چیز بلافاصله ممنوع شود چون بسیاری از مردم از همین طریق امرار معاش می‌کنند
ترجمه ایران استار - رودخانه فریزر "بریتیش کلمبیا" ماوای بزرگترین جمعیت ماهی سفید ساکن کانادا است، اما نسل این ماهی اکنون در حال انقراض می‌باشد و‌ دولت فدرال برای حفاظت این‌گونه‌ی در حال انقراض بیشتر تلاش خواهد کرد.
داده‌های انجمن حفاظت از رودخانه فریزر نشان می‌دهد که از سال 2013، جمعیت ماهیان خاویاری کوچک (تا طول 140 سانتی‌متری) در قسمت پایینی رودخانه فریزر به حدود14500  عدد کاهش یافته است. از جمله عوامل موثر در کاهش تعداد ماهی‌ها‌ استفاده از تور‌های نوع آبشاری و یا ایستاده است که توسط شرکت‌های تجاری و ماهیگیران بومی استفاده می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"کوین استراد" یکی از ماهیگیران می‌گوید: " با استفاده از این سیستم ماهیگیری شما تمام اندازه‌های ماهی را از کوچک تا بزرگ به دام می‌اندازید، این دقیقا همان بلایی بود که بر سر ماهی‌های آزاد، آمد. او اضافه کرد بسیاری از ماهی‌هایی که آنها می‌گیرند و آزاد می‌کنند بر اثر گیر کردن در این نوع دام‌ها خونریزی می‌کنند و یا از قبل جای زخم دارند".
"فاین دونلی" نماینده نیودموکرات پارلمان‌ از منطقه "پورت مودی کوکیتم" اوایل ماه دسامبر درخواست نامه الکترونیکی به مجلس عوام فرستاده‌ و از دولت فدرال درخواست کرد تا استفاده شبانه از این نوع تله را ممنوع کرده و سیاست‌هایی را اتخاذ کند که نظارت کامل بر ماهیگیری در این رودخانه اعمال شود.
افراد بومی در مقابل این طرح مقاومت خواهند کرد‌ و خواهند گفت که از زمان بسیار قدیم از این تکنیک استفاده می‌کرده‌اند. "کن ملولای" ماهیگیر بومی می‌گوید: "ما می‌دانیم که چه تعدادی ماهی می‌گیریم. ما با استفاده از 75 دوربین که شب و روز بر ماهیگیری نظارت دارد این روند را کنترل می‌کنیم، تقریبا تمام ماهی‌هایی که ما می‌گیریم و آزاد می‌کنیم زنده هستند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

با توجه به آمار 2006، وزارت شیلات و اقیانوس‌ها شش درصد مرگ و میر ماهیان خاویاری به علت ورود به تور‌های عمودی هستند و این در حالی است که 2.7 درصد سایر مرگ و میر ماهیان به دلیل گرفتن و آزاد کردن ماهیان است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"جاناتان ویلکینسون" وزیر ماهیگیری می‌گوید اقداماتی برای مقابله با این تهدیدها انجام شده است و مجلس به این درخواست نامه الکترونیکی در ماه جاری پاسخ خواهد داد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"ماروین روزنا" کارشناس ماهیگیری می‌گوید: "قصد این نیست که همه چیز بلافاصله ممنوع شود چون بسیاری از مردم از همین طریق امرار معاش می‌کنند ولی قصد این است که چه راه حل‌های بهتری وجود دارد تا ما بتوانیم نسل این‌گونه از آبزیان را برای آیندگان حفظ کنیم. او کاهش ذخایر ماهیان خاویاری را در رودخانه فریزر یک فاجعه زیست محیطی نامید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به