روز بعد از مرگ پدرش، دلن میلارد تمام کارکنان شرکت را‌ اخراج کرد و کسب و کار پدرش را به حالت تعطیل درآورد
ترجمه ایران استار -‌ طبق حکم دادگاه، میلارد که متهم به کشتن پدرش بود، قاتل وی اعلان شد. مرگ پدر میلارد در ابتدا به عنوان خودکشی محسوب گردیده بود.
در ابتدا "دلن میلارد" 33 ساله در خصوص مرگ پدرش (وین میلارد) 71 ساله‌، که جسدش روز 29 نوامبر 2012 در حالیکه با گلوله کشته شده بود، محکوم شناخته نشده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"مورین فورستل" قاضی‌ جدید پرونده که بدون هیئت منصفه درحال بررسی پرونده بود، گفت: "دلن میلارد یک قتل عمدی و برنامه‌ریزی شده را در مورد پدرش به اجرا رسانده است. من مطمئن هستم که دلن میلارد پدرش را با شلیک به چشم چپ او هنگامی که پدرش خواب بوده انجام داده است". فورستل معتقد است که میلارد پدرش را به قتل رسانده زیرا بعد از مرگ پدرش میلیون‌ها‌ دلار از شرکت هواپیمایی جدید" میلارد ایر"‌ به او‌ به ارث خواهد رسید، ولی وکیل مدافع می‌گفت که‌ وین میلارد خودکشی کرده است.
این محاکمه سومین قتلی بود که به‌ دلن میلارد نسبت داده می‌شد، اولین اتهام قتل درجه اول "لورا باب‌کوک" زن تورنتویی و دومین مورد "‌تیم بسما" مرد اهل "همیلتون" بوده است.
محاکمه‌ی میلارد در ماه ژوئن به پایان نرسید. دادستان کل تقاضای دفاع برای این محاکمه بدون حضور هیئت منصفه را تقدیم دادگاه کرد چون با توجه به قتل‌های بسما و باب‌کوک‌، غیرممکن بود که هیئت منصفه بتواند به صورت عادلانه تصمیم‌گیری کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دلن میلارد به پلیس گفته بود که او پدرش را در 29 نوامبر 2012ساعت 6 بعدازظهر در رختخواب مرده پیدا کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
وی به بازرسان گفته است که او آخرین بار پدرش را در حوالی ظهر روز قبل دیده، و شب را در خانه دوستش "مارک اسمیک" گذرانده است. اطلاعات تلفن همراه نشان می‌دهد یکی از گوشی‌های میلارد در روز 29 نوامبر 2012 از خانه اسمیک به خانه پدرش نقل مکان کرده و در آنجا تا مدت کوتاهی پس از ساعت 6 صبح مانده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
فورستل گفت: "من متوجه شدم که او مخفی‌کاری می‌کند و باید او در مرگ پدرش دست داشته باشد، ضمنا تفنگی که در کنار جسد وین میلارد پیدا شد همان اسلحه‌ای بوده که او از یک فروشنده سلاح خریده بود".
میلارد تصمیم گرفت در دادگاه شهادت ندهد. البته او قبلا به پلیس گفته بود که پدرش به خاطر تلاش برای گسترش تجارت خانواده تحت فشار زیادی بوده، افسرده شده و به مشروبات الکلی روی آورده بود. او به پلیس گفت پدرم با غم و اندوه زیادی روبرو بود و او هرگز نمی‌خواست آنها را با من در میان بگذارد. 
وین میلارد در سال 2006 این تجارت خانوادگی را از‌ "کارل میلارد"، پدرش به ارث برده بود. این بیزینس در سال 1963 راه‌اندازی شده و هدفش حمل و نقل بار و جابجایی مسافران بصورت محدود بود. این شرکت در سال 1990 اعلام ورشکستگی کرد‌ بعد از آن در سال 2010 وین میلارد به بازسازی این تجارت پرداخت به طوری که در سال 2012 توانست قسمتی از فرودگاه بین‌المللی "واترلو" را اجاره کند.  
روز بعد از مرگ پدرش، دلن میلارد تمام کارکنان شرکت را‌ اخراج کرد و کسب و کار پدرش را به حالت تعطیل درآورد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 26, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به