یک مقاله علمی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن در سال 2015 نشان داد که عملکرد دانش‌آموزان در امتحانات نهایی با محدودیت استفاده از تلفن همراه به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد
ترجمه ایران استار -‌ "لیزا تامپسون"، وزیر آموزش و پرورش، در بیانیه‌ی روز سه‌شنبه اعلام کرد: "استفاده از تلفن‌های همراه در کلاس‌های درسی انتاریو در ساعات آموزشی، از ماه سپتامبر آینده ممنوع خواهد شد".
او می‌نویسد: "دانش‌آموزان انتاریویی باید بتوانند در هنگام یادگیری خود تمرکز کنند، ولی تلفن‌های همراه آنان اجازه این کار را به آنها نمی‌دهند. با ممنوعیت استفاده از تلفن همراه که مانع از یادگیری می‌شود، ما به دانش‌آموزان کمک می‌کنیم تا بر روی مهارت‌های پایه‌ای که نیاز دارند مانند خواندن، نوشتن و ریاضیات تمرکز کنند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
یک منبع دولتی به مطبوعات کانادایی گفت: "برخی از مدارس در حال حاضر سیاست‌های مشابه‌ای‌ دارند، اما این استان دستورالعمل‌هایی برای مدارس دولتی در سال تحصیلی 2019-2020 صادر خواهد کرد مبنی بر اینکه چگونه این ممنوعیت به اجرا درآید".
البته این قانون استثنائاتی نیز خواهد داشت، مانند زمانی که معلم از تلفن به عنوان بخشی از درس استفاده نماید و یا استفاده به دلایل پزشکی و یا دانش‌آموزانی که دارای نیازهای خاص هستند.
دولت محافظه‌کار در سال گذشته طی مشاوره‌های آموزشی که برگزار کرد‌، نظرات زیادی در خصوص ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در کلاس‌های مدارس را نیز جمع‌آوری کرده بود. حدود 97 درصد از پاسخ‌دهندگان به نوعی ایجاد محدودیت در استفاده از تلفن‌های همراه در کلاس علاقه‌مند بودند. یک منبع گفت: "این بهترین موردی بود که به اتفاق آرا با هم به توافق رسیدیم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

محافظه‌کاران در طی انتخابات سال گذشته، چنین ممنوعیت را پیشنهاد داده بودند، البته اجرای این قانون برای مسئولین مدارس می‌تواند چالش بر‌انگیز نیز باشد. هیات مدیره مدرسه‌های منطقه تورنتو قبلا از ممنوعیت تلفن همراه در کلاس‌های درس استفاده می‌کردند، اما پس از چهار سال آن را لغو کردند تا معلمان بتوانند آنچه را که برای کلاس‌هایشان مناسب است را انجام دهند. هیئت مدیره قبلا گفته بود که اجرای ممنوعیت به صورت کامل، تقریبا غیرممکن است و گفت که جلوگیری از استفاده از فناوری، محدودیت‌هایی برای فرصت‌های آموزشی نیز وجود خواهد آورد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
یک مقاله علمی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن در سال 2015 نشان داد که عملکرد دانش‌آموزان در امتحانات نهایی با محدودیت استفاده از تلفن همراه به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و در دانش‌آموزانی که از تلفن استفاده می‌کردند کمترین دست‌آورد‌ها دیده شده است. این تحقیق نشان می‌دهد که محدود کردن استفاده از تلفن همراه می‌تواند یک سیاست ارزان قیمت برای افزایش بازدهی سیستم آموزشی باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 13, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به