طراحان لباس، هدایا گوناگونی را برای "گریگوری ترودو"‌ می‌فرستند و بعدها عکس‌های همسر نخست‌وزیر در وب سایت‌های رسمی و رسانه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود. این یک پدیده نسبتا جدید برای قلمرو سیاسی کانادا است
ترجمه ایران استار -‌ "جاستین ترودو" نخست‌وزیر و همسرش "سوفی گریگوری ترودو" به عنوان بخشی از یک قانون ننوشته به طور مرتب از رهبران جهان هدایای ارزشمند دریافت می‌کنند؛ در میان این روند رو به رشد پیشنهاداتی نیز توسط‌ شرکت‌های خصوصی با پرداخت‌های کلان نیز می‌رسد که از نخست‌وزیر و خانواده‌اش می‌خواهند‌ تا هدایایی مانند لباس و لوازم جانبی طراحان آنها را به معروفیت شرکت‌ها و طراحان، در انظار عمومی به تن کنند!
"ماریو دیون" مسئول نظارت بر اخلاق در کانادا می‌گوید: "تمام هدایا در دفتر ‌عمومی هدایای نخست‌وزیر ثبت شده و با قوانین منافاتی ندارد".  اما "چارلی آنگوس" منتقد اخلاقی حزب "ان‌دی‌پی" معتقد است که این هدایای شرکتی‌ مشکل‌ساز خواهند بود. او می‌گوید با توجه به اینکه خانواده ترودو در دنیای مجازی، خصوصا اینستاگرام، بسیار مورد توجه هستند، ارسال این هدایا مزیت بسیار زیادی برای شرکت‌ها خواهد داشت. داشتن منافع مادی برای این شرکت‌ها مثل روز روشن و معلوم است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
وقتی که از ترودو در هنگام استفاده از وسایل ورزشی عکس‌برداری می‌کنند، شرکت‌ها اغلب از این تصاویر برای تبلیغ علامت تجاری خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، کمپانی "نورث کیندر" در ماه ژوئیه لباس‌های را برای پسر ترودو "هاردین‌" فرستاد در اواخر اوت در صفحه خانوادگی ترودو عکسی منتشر شد که در آن عکس هاردین آن تی‌شرت را به تن داشت، بعدا این عکس به صفحه فیس‌بوک کسب و کار نورث کیندر برای اهداف تبلیغاتی اضافه شد.
طراحان لباس، هدایا گوناگونی را برای "گریگوری ترودو"‌ می‌فرستند و بعدها عکس‌های همسر نخست‌وزیر در وب سایت‌های رسمی و رسانه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود. آنها این لباس‌ها را به نام "ترودوس"‌ نام‌گذاری کرده‌اند‌. این یک پدیده نسبتا جدید برای قلمرو سیاسی کانادا است.
قانون تداخل منافع که از سال 2007 به اجرا گذاشته شده است تنها دو نخست‌وزیر و دولت را به بوته آزمایش خود کشیده است" ترودو و "استفن هارپر".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

هارپر در دوران نخست‌وزیری خود نیز هدایایی مانند نقاشی، مجسمه‌ و حتی هدایای شخصی از دیگر رهبران جهان دریافت کرد‌ه است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اما آنگوس معتقد است که لباس و لوازم جانبی از طراحان مد کانادایی برای خانواده ترودو فرستاده می‌شوند، در این دسته و قانون تداخل قرار نگرفته و باید برای آن قانون جدیدی در نظر گرفت. آنگوس گفت: "ما با یک جنبش جدید روبرو هستیم که در آن از سیاستمداران به عنوان شخصیت‌های مشهور {برای تبلیغ} استفاده می‌شود و در این بین جاستین تردوو و خانواده‌اش‌ در صدر قرار دارند، این مسئله برای آنها مزایای مالی زیادی را به همراه خواهد داشت." به همین دلیل، آنگوس معتقد است که این نوع هدایا نباید پذیرفته شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
طبق قوانین کانادا تمام هدایایی که به صاحب منصبان ادارات دولتی داده می‌شود و بیش از 200 دلار قیمت دارد باید اعلام شود. هر هدیه‌ای که بیش از 1000 دلار است به دولت می‌رسد، البته افراد می‌توانند این هدایا را برای خود خریداری کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

قوانین حاکی از آن است که مامورین دولتی نمی‌توانند هدیه‌ای دریافت کنند، زیرا منطقا این هدایا می‌توانند به عنوان تلاشی برای تأثیرگذاری در انجام وظیفه رسمی آنها منظور شده باشد، اما در این بین چند استثنا هم وجود دارد. ترودو و دیگر نمایندگان مجلس می‌توانند هدایایی را که به عنوان بیان حُسن نیت در معیارهای معمول است، بپذیرند. آنها همچنین می‌توانند از دوستان و اقوامشان نیز هدیه دریافت کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 17, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به