رویز مدیر مدرسه این حادثه را دیر به پلیس اعلام کرد چون ادعا کرده که قربانی تا آن زمان خانواده‌اش را در جریان نگذاشته بود
ترجمه ایران استار - طبق بیانیه‌ای که توسط مدرسه خصوصی و پسرانه "سنت مایکل" پنجشنبه بعدازظهر منتشر شد، رئیس و مدیر این موسسه هر دو به استناد ادعاهای حمله و تجاوز جنسی در بین دانش‌آموزان استعفا دادند.
"گِرگ رویز" مدیر مدرسه و پدر "جفرسون تامسون" رئیس مدرسه از هیئت مدیره سنت‌مایکل خواستند بعد از این وقایع وحشتناک به‌عنوان حداقل اقدام ممکن از کار خود استعفا دهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"مایکل فورسایت" رئیس هیئت مدیره مدرسه گفت: "برای‌ گِرگ رویز و تامپسون همیشه آموزش و پرورش پسران اولویت اول بوده است؛ امروز نیز با استعفای خود این کار را انجام می‌دهند". او ادامه داد: این تصمیم شجاعانه آنها ما را قادر می‌سازد تا به اهدافمان برسیم و درک کنیم که این وقایع علی‌رغم اعتماد به جامعه و بسترسازی برای تغییرات فرهنگی در مدرسه‌ ممکن است اتفاق بیافتد".
"بیل دانفی" که 50 سال پیش از سنت‌مایکل فارغ‌التحصیل شده گفت: "این تصمیم یک اقدام نمادین است و نشان می‌دهد که هیئت مدیره این مدرسه معتبر واقعا می‌خواهند این مفهوم را برسانند که آنها به دنبال تغییرات مدیریتی در مدرسه هستند".
فارغ‌التحصیلان دیگر، مدرسه را به داشتن فرهنگ آزار و اذیت مردانه متهم کرده‌اند و خواستار اصلاحات هستند، آنها می‌گویند که تاثیر استعفا مدیر مدرسه باید در کلاس‌های درس احساس شود. "جین پال بدرد" فارغ‌التحصیل و یکی از اعضای سابق تیم فوتبال مدرسه گفت: "من از این اخبار شگفت‌زده نیستم چون پایان مسیری که آنها طی می‌کردند به همین جا ختم می‌شد. البته استعفا مشکلی را حل نمی‌کند ولی ممکن است باعث شود راه‌حل دیگری پیدا شود". او 35 سال پیش تجربه خشونت جنسی را در این مدرسه داشته است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"آدم بونی" که در سال 1987 فارغ‌التحصیل شده است گفت: "امیدوارم این استعفا راه را برای شفافیت بیشتر باز کند... این تغییرات به مدرسه اجازه می‌دهد تا با خون تازه‌ای در مسیری تازه حرکت کند و دیدگاه و هدف جدیدی را دنبال کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
رویز مدیر مدرسه این حادثه را دیر به پلیس اعلام کرد چون ادعا کرده که قربانی تا آن زمان خانواده‌اش را در جریان نگذاشته بود. او گفت که روز 12 نوامبر زمانی که ویدئو جنسی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد پلیس را در جریان این تجاوز قرار داده است. ولی پلیس تورنتو به خبرنگاران گزارش داد رویز گزارش این خشونت جنسی را تا زمانی که افسران، با رسانه‌ها تماس نگرفته بودند، یعنی 15 نوامبر، گزارش نکرده بود. بعضی از استانداردهایی که در مدارس دولتی اجرا می‌شوند در مدارس خصوصی اعمال نمی‌شود، از جمله گزارش خشونت‌های جنسی به پلیس.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 28, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به