چه کسی گفته زمین گرد است؟ چرا باید حرفش را باور کنیم؟ او همچنین اظهار کرده که نمی‌داند چقدر پول به ناسا داده می‌شود و اینکه او به اخبار هیچ اعتمادی ندارد و ترجیح می‌دهد خودش صحت و سقم این موضوعات را کنکاش کند
ترجمه ایران استار- "ناتالی لومیو" که هفته پیش اظهار کرده بود که اسلام‌هراسی وجود خارجی ندارد، در یک اظهار نظر دیگر هم گفته است: "چه کسی گفته که زمین گرد است؟ و ما چرا باید او را باور کنیم؟"
وی در پی مصاحبه جنجالی که طی آن به مصاحبه‌کننده گفته بود "برایم اسلام‌هراسی وجود {خارجی} ندارد"، در مقابل سوالات متعدد و فشارهای زیادی قرار گرفت. او بعدا از این سخن خود عذرخواهی کرد، اما شورای شهر سمت معاونت شهردار را از او گرفت. ناتالی در فیس‌بوکش از صدمه‌ای که زده است عذرخواهی کرد اما گفته است که او همچنان به "همه فرهنگ‌ها یا مذاهبی که به حقوق بشر و تساوی زن و مرد یا کودکان احترام نمی‌گذارند" احترام نخواهد گذاشت، و افزوده است که از دست دادن سمتش این شبهه را ایجاد می‌کند که حتی در شهر خودش آزادی بیان ندارد و اینکه او یک شوالیه آزادی است و هرگز تسلیم نخواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"ماگزیم پنو-ژوبین"، شهردار شهر، گفت:" آری ناتالی گفته است که اسلام‌هراسی وجود ندارد و این نظر شخصی همین یک فرد است اگرچه همین نظر هم برای جامعه مضرر می‌باشد. نظر او به جایگاه این شهر که زندگی یکسان همه است صدمه زده، اما این صدمه بسیار محدود است". شهردار افزوده است: ناتالی که در سال 2017 انتخاب شده، هنوز نمی‌داند که اظهار نظرش چه آسیبی به جامعه مسلمانان می‌زند، برای من این موضوع که مسلمانان را به تروریست بودن متصل کرده، جدا خطرناک است زیرا زندگی مسلمانان را به خطر می‌اندازد.
"فرانسوا لوگال"، نخست وزیر جدید کبک نیز هفته پیش گفته بود که در این استان اسلام‌هراسی وجود ندارد. پس از اینکه وی مورد سوالات متعدد جامعه مسلمانان قرار گرفت، اظهار داشت: "اسلام‌هراسی وجود دارد اما فرهنگ یا جریان آن در کبک وجود ندارد".
در پی این حادثه مشخص شد که ناتالی دو هفته پیش هم بصورت آنلاین اظهار کرده بود: چه کسی گفته زمین گرد است؟ چرا باید حرفش را باور کنیم؟ وی در ادامه سوال طرح شده اول گفته است: "شاید یک چنین روزی مردم بفهمند که شاید اصلا زمین مسطح است، چرا همه اثبات اینکه زمین گرد است را از مردم مخفی می‌کنند؟".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

او همچنین اظهار کرده که نمی‌داند چقدر پول به ناسا داده می‌شود و اینکه او به اخبار هیچ اعتمادی ندارد و ترجیح می‌دهد خودش صحت و سقم این موضوعات را کنکاش کند. او در ادامه نوشته است: "دنیا یک شو است که در آن کسانی مشغول سرگرم کردن خودشان به قیمت پول جیب مردم بوده و فکر می‌کنند که باهوش‌تر از ما هستند". این اظهارات را معاونش زمانی تایید کرد که خود ناتالی در دسترس نبود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ناتالی هفته پیش اظهار نظر کرده بود که اسلام‌هراسی اختراع جاستین ترودو است، وی افزود: "مردم کارهای غلط زیادی می‌کنند با کامیون‌هایشان و چیزهایی از این قبیل، و ترسیدن از یک کامیون یا چنین چیزی کاملا عادی است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به