"سوز موریسون"، نماینده مجلس نیودموکرات و منتقد دولت گفت که این گزارش، ریشه‌های اصلی خشونت جنسی در دانشگاه‌ها و کالج‌ها را روشن نکرده است
ترجمه ایران استار- پس از آنکه حداقل نیمی از دانشجویان دانشگاه‌ها و کالج‌های انتاریو که به سوالات رسانه‌ها در مراکز تحصیلی‌شان پاسخ می‌دادند، اظهار داشتند که مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند، دولت انتاریو گفت که این آمار "نگران کننده" است. "مریلی فولرتون" وزیر آموزش و کالج‌ها و دانشگاه‌ها گفت که بودجه کمک مالی دولت به برنامه‌های خشونت جنسی در دانشگاه‌ها را دو برابر می‌کند. او افزود که این بررسی که سال گذشته انجام شده بر ضرورت بهبود پشتیبانی دانشجویان، تاکید می‌کند.
دولت گفت که 63% از 116000 دانشجوی دانشگاه که در این نظرسنجی شرکت کردند، گزارش دادند که هر یک به نوعی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند، در حالی که گزارش آزار و اذیت جنسی در کالج شامل 49.6% دانشجویان  42000 کالج را در بر می‌گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این نظرسنجی که در ماه مارس گذشته در دولت قبلی لیبرال صورت گرفت، شامل بیش از 50 سوال بود که پاسخ‌دهندگان در آنها نظراتشان را نسبت به رضایت جنسی، و یا تجاوز جنسی، و یا تجارب آنها در رابطه با خشونت جنسی، و اینکه مدارس چه واکنشی در مقابل گزارش آنها داشته‌اند، را اظهار می‌داشتند.
این وزیر انتاریویی که جانشین دکتر رضا مریدی (وزیر سابق ایرانی‌تبار) شده است، گفت: "نتایج این نظرسنجی نگران‌کننده و ناراحت‌کننده هستند... ما می خواهیم دانش‌آموزان و والدین بدانند که دولت منابع و حمایت‌های لازمه را در دسترس آنها قرار می‌دهد و نگرانی‌های آنها مورد توجه قرار دارد". او گفت که این نظرسنجی نشان داد که تنها 60% از دانشجویان دانشگاه و دانشجویان از پاسخ‌های داده شده به آنها از طرف دانشگاه یا کالج راضی هستند. وی افزود که این میزان 60 درصدی غیر قابل قبول است.
 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دولت میلیون‌ها دلار خرج می‌کند
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در واکنش به این گزارش، دولت استان گفته است که بودجه تخصیص داده شده در این زمینه را از سالی 3 میلیون دلار به 6 میلیون دلار می‌رساند. این وجوه صرف آموزش، دوربین‌های امنیتی، نور و روشنایی و برنامه‌های ایمنی آنلاین خواهد شد. فولرتون گفت که این استان اکنون همه کالج‌ها و دانشگا‌ها را ملزم می‌کند تا گزارش سالانه‌ای از اقداماتی که برای حمایت از دانش‌آموزانی که خشونت‌های جنسی را تجربه کرده‌اند، را آماده و تحویل دهند. بعلاوه این مدارس موظف خواهند بود تا سیاست‌های خود را در تشکیل نیروی ضربت لازم در زمان بروز خشونت جنسی خود را تا ماه سپتامبر آماده و گزارش کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
عبدالله موثق از اتحاد دانشجویان کالج‌ها گفت که این نتایج تاییدی‌است بر ادعا و گزارش‌های گروه‌های دانش‌آموزی در طی همه این سال‌ها، که گفته‌اند خشونت جنسی در محوطه دانشگاه در سراسر انتاریو فراگیر شده و بیداد می‌کند.
"سوز موریسون"، نماینده مجلس نیودموکرات و منتقد دولت گفت که این گزارش، ریشه‌های اصلی خشونت جنسی در دانشگاه‌ها و کالج‌ها را روشن نکرده است. وی گفت: "صرف خرج کردن چند میلیون دلار برای خرید و نصب دوربین‌، کاری برای بهبود وضعیت مورد تجاوز قرار گرفتگان نیست".
 
"میتزی هانتر" منتقد کنونی دولت انتاریو که خود لیبرال است و سال گذشته زمانی که وزیر مسئول این بخش بود، این نظرسنجی انجام گرفت، گفته‌ است که داده‌های این نظرسنجی شامل اطلاعات شخصی افراد نیست و نیازی نیست که از انتشار اطلاعات آن جلوگیری شود. وزیر کنونی انتاریو اما می‌گوید که اطلاعات بیشتری را منتشر نخواهد کرد زیرا احتمال به خطر افتادن اطلاعات شخصی افراد وجود دارد.
گفته می‌شود مدیران کالج‌ها و دانشگاه‌های انتاریو در حال تلاش برای تقویت برنامه‌های خشونت جنسی هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 20, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به