این طرح به رانندگان اجازه می‌دهد تا بر اساس مسافت پیموده شده بیمه خود را پرداخت کنند‌
ترجمه ایران استار - رانندگانی که در استان انتاریو کمتر از 9000 کیلومتر در سال از اتومبیل خود استفاده ‌کنند‌ می‌توانند در پرداخت‌ حق بیمه اتومبیل خود صرفه‌جویی کنند، این برنامه‌ تحت عنوان "پرداخت به اندازه حرکت" در نوع خود اولین مورد در کانادا می‌باشد. این طرح به نام "‌مای‌پیس" توسط بیمه "سی‌ای‌ای"  ارائه شده و به عنوان یک گزینه جدید برای مشتریان از ماه ژوئیه آغاز می‌شود. این طرح به رانندگان اجازه می‌دهد تا بر اساس مسافت پیموده شده بیمه خود را پرداخت کنند‌.
"‌متی توراک‌" رئیس بیمه سی‌ای‌ای گفت: "ما معتقدیم که گزینه‌های بیمه باید براساس شیوه زندگی فردی و مراحل مختلف زندگی مردم طراحی شود و مردم باید بتوانند زمانی که به بیمه نیاز دارند به آن دسترسی داشته باشند و بتوانند از پس قیمت آن بر‌آیند‌".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این برنامه از یک قطعه متصل به وسیله نقلیه استفاده می‌کند که به یک برنامه تلفن همراه یا پورت وب متصل می‌شود. این قطعه داده‌های مرتبط با میزان تردد و‌ نحوه رانندگی، مانند‌ سرعت خودرو و الگوهای ترمزی را برای ارزیابی عادات رانندگی شخصی برای محاسبه میزان حق بیمه جمع آوری می‌کند. "استیو کی" سخنگوی دفتر بیمه کانادا و انجمن صنعت ملی گفت:‌ "این برنامه فقط بر روی میزان مسافت پیموده شده تمرکز دارد. سال گذشته دولت استانی این برنامه را بعنوان راهی میانبر برای کسانی که از خودرو‌های خود کمتر استفاده می‌کنند و هزینه زیادی بابت بیمه خود پرداخت می‌کنند، پیشنهاد داده است".
"الیوت سیلور اشتاین" مدیر روابط عمومی سی‌ای‌ای  مرکزی انتاریو جنوبی گفت: "پرداخت بیمه خودرو همیشه ذهن ساکنان انتاریو را مشغول کرده است. برای کسانی که مسافت کمتری را در ماه طی می‌کنند، این طرح گام مهمی در نوسازی بیمه در انتاریو به شمار می‌رود". رانندگانی که می‌خواهند در مای‌پیس ثبت نام کنند به طور اتوماتيک در صورت نزدیک شدن به میزان‌ 1000 کيلومتر‌ در ماه هشدار دریافت می‌کنند و در صورتی که به صورت سالیانه از میزان تعیین شده بیشتر رانندگی کرده باشند باید نرخ بیمه بیشتری را با توجه به کیلومتر‌های اضافی پرداخت کنند". توراک اضافه کرد تخفیفی برای ثبت‌نام‌کنندگان وجود ندارد و میزان پرداختی بر اساس میزان رانندگی خواهد بود. این برنامه توسط تنظیم‌کننده بیمه اتومبیل و کمیته خدمات مالی انتاریو ‌تأیید شده است و انتظار دارد این برنامه محبوب سالمندان و استفاده‌کنندگان از وسایل نقلیه عمومی و همچنین استان‌های شرقی کشور باشد.
سیاست‌های بیمه مبتنی بر مسافت پیموده شده در ابتدا از انگلستان شروع شد و در ایالات متحده آمریکا نیز مورد استفاده قرار گرفت؛‌ بیمه‌گران این رویکرد را به عنوان روش دقیق‌تری برای محاسبه بیمه می‌دانند‌ و آن را به عنوان وسیله‌ای برای تشویق رانندگان به کاهش میزان ایجاد گازهای گلخانه‌ای می‌دانند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 30, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به