کودکان در سال تحصیلی جاری کلاس‌های پُر سر و صدای خود را در حالی به پایان رساندند که به دلیل سردی کلاس‌ با لباس‌های گرم خودشان، سر درس حاضر می‌شدند و آب آشامیدنی مناسبی نداشتند و سقف کلاس‌هایشان نشتی داشت
ترجمه ایران استار - دولت "کانزواتیو" انتاریو، تنخواه 100 میلیون دلاری، که دولت قبل برای تعمیرات مدارس در سال جاری اختصاص داده شده بود را‌ لغو کرده است. این کاهش در نتیجه قولی بود که داگ فورد در جریان مبارزات انتخاباتی خود داده بود.
هیئت مدیره مدارس انتاریو، "تی‌دی‌اس‌بی"، روز 3 ژوئیه اعلام کرد فقط مواردی از تعمیرات که باعث کاهش‌ گازهای گلخانه‌ای می‌شود، از این پس مشمول اختصاص بودجه خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در یک یادداشت که توسط مطبوعات کانادا منتشر شده،‌ به هیئت مدیره مدرسه توصیه می‌شود از هزینه کردن بودجه ماه آوریل جدا پرهیز کنند. در این یادداشت آمده: مدارس باید اطلاعات دقیقی از قرارداد‌های امضاء شده با پیمانکاران را به دولت ارائه دهند.
"رابین پیل‌کی" رئیس هیئت مدیره مدارس منطقه تورنتو، تی‌دی‌اس‌بی ‌گفت: "این حرکتی ناامیدکننده است چرا که مدارس اونتاریو 4 میلیارد دلار لیست تعمیرات عقب مانده دارند". پیل‌کی گفت: "دولت قبل در سال مالی‌ جدید برای مدارس منطقه تورنتو، تی‌دی‌اس‌بی‌ 300 میلیون دلار تنخواه اختصاص داده بود و‌ از این میزان مبلغ 25 میلیون دلار که به طور خاص برای تعمیرات در نظر گرفته شده بود که با تصمیمات جدید دولت حذف، و‌ این 25 میلیون دلار چالش عظیمی را برای ما بوجود آورد. با توجه به لیست عقب مانده تعمیراتی مدارس در طی چندین سال، از دست دادن سنت سنت این پول برای ما مهم خواهد بود. باید در چند هفته آینده تصمیم بگیریم و باید‌ها و نباید‌های انجام کارمان را مشخص کنیم. او گفت هیئت مدیره برای استفاده از بودجه در خصوص تعمیر پنجره‌ها، روشنایی و تکمیل تاسیسات مکانیکی در مدارس برنامه‌ریزی کرده بود.
با این حال بعید است دیگر این مقدار پول صرف اینگونه هزینه‌ها شود، زیرا هیئت مدیره باید قرارداد پیمانکاران را مجددا مورد بازنگری قرار دهد و این مسئله زمانبر است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پیل‌کی گفت: "این موضوع مانند آن نیست که شما اول ماه پول بگیرید و تا 15 ماه آن را خرج کنید". هزینه تعمیرات 4900 مدرسه دولتی استان انتاریو در حدود 15 میلیارد دلار است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"استفان سابورن" سخنگوی کمپین تعلیم و تربیت و گروه حمایت از آموزش گفت: "از این قطع بودجه مدارس سراسر انتاریو آسیب خواهند دید".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
او گفت: "وقتی بودجه وجود ندارد پس بحثی هم برای خرج کردن آن نیست و پیامد‌های کاهش بودجه برای بازسازی مدارس در آینده برای دولت و جامعه مشکل‌ساز خواهد بود و میلیون‌ها کودک در سرتاسر استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد".
در مقابل "‌سیئون جفریز" سخنگوی فورد گفت: "مردم با انتخاب محافظه‌کاران رای محکمی به پایان دادن کلاهبرداری و تقلب داده‌اند".
وی در بیانیه‌ای گفت: "دولت برای اطمینان از انجام برنامه‌های کاهش میزان گازهای گلخانه‌ای بودجه مشخصی در نظر گرفته است و البته به تمام قرارداد‌های امضا شده و سفارشات قبلی احترام می‌گذارد".
"پگگی ساتلر" قانونگذاران عضو "ان‌دی‌پی" گفت: "تصمیم دولت فورد برای کاهش بودجه این صندوق باعث آسیب رساندن به کودکان انتاریو خواهد شد. کودکان در سال تحصیلی جاری کلاس‌های پُر سر و صدای خود را در حالی به پایان رساندند که به دلیل سردی کلاس‌ با لباس‌های گرم خودشان، سر درس حاضر می‌شدند و آب آشامیدنی مناسبی نداشتند و سقف کلاس‌هایشان نشتی داشت".
ساتلر گفت: "بودجه تعمیراتی مدارس انتاریو نیاز به افزایش داشت نه کاهش؛ این غم انگیز است و هیچ امیدی برای بچه‌ها و مربیان وجود ندارد، کاملا واضح است که کلاس‌های کودکان ما یکی از اولین مکان‌هایی است که تبر داگ فورد آن را نشانه گرفته است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به