بین ژوئیه 2011 و ژوئن 2012، 50 تن از ساکنان در خانه سالمندان کِیر‌سنت در وود‌استوک طی 30 روز از زمان ورود به مرکز فوت شدند.
ترجمه ایران استار - هنگامی که "‌الیزابت وتلاوفر‌" پرستار و قاتل زنجیره‌ای، به قتل در‌ 8 ‌مرکز نگهداری سالمندان اعتراف کرد‌، بازرسان پلیس به همین تعداد اکتفا نکرده و بدنبال موارد بیشتری از ارتکاب به جرم گشتند.
تا 7 اکتبر سال 2016 دو روز پس از اعلام وزارت بهداشت و درمان در خصوص اعترافات وتلاوفر، اعلام شد‌ بازرسان لیست تمام کسانی را که در خانه‌‌های پرستاری جنوب غربی انتاریو در زمان خدمت او جان خود را از دست داده بودند را تهیه‌ کردند.‌ در خانه سالمندان "کِیر‌سنت" در "وود‌استوک" جایی که او از سال 2007 تا مارس 2014 به عنوان پرستار کار می‌کرد به اعتراف خودش هفت سالمند را به قتل رسانده است. البته بازرسان متوجه شدند که 180 نفر دیگر نیز در طول شیفت‌های کاری او فوت کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
روش به قتل رساندن وتلاوفر ساده ولی موثر بود: او با تزریق بیش از اندازه انسولین به قربانیان باعث می‌شد ساعت‌های طولانی بعد از تزریق در حالت افسردگی زیاد بمیرند. از این رو، بازرسان همچنین 55 فایل از افراد درگذشته را پیدا کردند که در عرض 24 ساعت بعد از شیفت او فوت شده بودند.  
در خانه پرستاری "مدو"، شهر "لندن"، جایی که وتلاوفر حدود چهار ماه قبل از اخراجش از کِیر‌سنت ‌در آنجا کار می‌کرد‌ همین نوع تحقیقات نیز انجام شد. بازرسان متوجه شدند که 14 نفر در طول شیفت او و یا بعد از پایان زمان حضور او در خانه سالمندان فوت کرده‌اند. در میان در‌گذشتگان نام " آرپات هوروث"، که وتلاوفر اعتراف به قتل او کرده بود نیز هست. وتلاوفر او را در هشت ساعت شیفت خود در شب به قتل رسانده است. در شب‌ها او تنها پرستار رسمی در مرکز نگهداری از سالمندان بود. آیا وی مسئول تمام 248 مرگی که در زمان خدمت او و یا در زمان‌های نزدیک به خدمت او بوده است؟
وتلاوفر کشتن تعداد بیشتری از سالمندان را قبول نکرده کرده است. اما شمار قابل توجه مرگ و میر‌ها در شیفت‌های خدمتی‌ او چیز دیگری را نشان می‌دهد. بعد از اعتراف ناگهانی او به 8 مورد قتل و 6 مورد تلاش برای قتل، پلیس تحقیقات کاملی را شروع کرده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اهمیت جمع‌آوری داده‌ها و آمار و اعداد‌ نشان دهنده‌ وضعیت قرمز برای خانه‌های سالمندان است. کمیسیون بررسی می‌گوید آنچه که وتلاوفر انجام داده کشتن بی‌سر و صدای افراد سالمند است‌.‌ مطالعه‌ی جدید وزارتخانه‌ بهداشت برای اولین بار نشان می‌دهد که نسبت مرگ و میر‌های غیر منتظره‌ در خانه‌های سالمندان بالا‌تر از حد انتظار است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
تحقیقات "بتریک کرافت یورکر" استاد دانشگاه کالیفرنیا در زمینه پرستاری و عدالت کیفری نشان می‌دهد ردیابی دلیل مرگ و میر‌ها در زمان حضور پرستاران‌ می‌تواند به بهتر شدن وضعیت خانه‌های سالمندان بیا‌نجامد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بین ژوئیه 2011 و ژوئن 2012، 50 تن از ساکنان در خانه سالمندان کِیر‌سنت در وود‌استوک طی 30 روز از زمان ورود به مرکز فوت شدند. "کرول دیون" از پلیس انتاریو گفت: "تمام افراد درگذشته در زمان شیفت وتلاوفر و یا زمان کوتاهی بعد از آن فوت شده‌اند... تا به حال هیچ یک از افراد فوت شده نبش قبر نشده‌اند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

جریان دستگیری، اعتراف و دادگاه وتلاوفر تاکنون مرتبا در راس اخبار قرار گرفته است ولی این اولین‌بار است که آمار، ریاضیات و بررسی پلیس دست به دست هم داده می‌تواند منجر به بررسی دقیق و احتمالا پیشگیری حوادث اینچنینی بیانجامد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 14, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به