در گذشته، برگه جریمه به راحتی به کسانی داده می‌شد که در وسط خیابان پارک می‌کردند
ترجمه ایران استار - پس از پارک تعدادی اتومبیل در نزدیکی مسیرهای‌ عبور تراموا یا بر روی آن در هفته اخیر که باعث ترافیک و شلوغی بسیار شده بود "‌ تی‌تی‌سی" به رانندگانش گفت: راهتان را مسدود کرده‌اند، راه را برای خود باز کنید.
"هلی والدمن" سخنگوی تی‌تی‌سی‌ گفت: "همه باید به خاطر داشته باشیم که راه‌های ما برای استفاده همگان از آنهاست، ما همه در تلاش هستیم تا بتوانیم تعداد زیادی از مردم را جابجا کنیم و در این بین به خاطر اشتباه یک نفر قرار نیست همه تاخیر داشته باشند". وی گفت که او دقیقا نمی‌داند در اثر طوفان اخیر و پارک خودرو‌ها بر روی ریل چه میزان تاخیر و در نتیجه خسارت به تی‌تی‌سی وارد شده است، ولی اشاره کرد که تمام اطلاعات جمع‌آوری شده است.  
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"آللیسون کوین" یکی از مسافران تی‌تی‌سی سفر خود را با خط متروی شماره 506 "کارلتون" برای دیدار از دوستش آغاز کرد. سفر او بیش از حد معمول طول کشید زیرا یک خودروی "آئودی" مسیر تراموا را مسدود کرده بود و راننده اعلام کرد باید منتظر شوند تا این ماشین توسط خودرو‌های امداد جابجا شود. این جابجایی مدت زیادی طول کشید. او گفت که حدود 20 دقیقه در تراموا منتظر ماند، ولی پس از آن مثل بقیه مسافرین تصمیم گرفت پیاده به مسیرش ادامه دهد. وی افزود: هوا منجمد‌کننده بود و شرایط بدی برای افراد مسن بوجود آورده بود.
کوین گفت راننده خودروی آئودی باید می‌دانست که روی ریل قطار شهری پارک کرده است، خوب البته راننده آئودی نمی‌خواست وسط برف‌ها پارک کند!
‌در خبر‌های جداگانه‌ای کاربران "توییتر"، عکس‌هایی از اتوبوس‌ها و قطار‌های شهری در خیابان "بورد‌ویو اونیو" دیده می‌شوند که در آن یک خودروی شاستی‌بلند تیره رنگ به قدری نزدیک به ریل پارک کرده که امکان عبور قطار شهری از کنار آن وجود ندارد. یک عکس دیگر که در روز سه‌شنبه در توییتر منتشر شده نیز ، نشان می‌دهد که در یک روز روشن خیابان "کینگ" با یک "بی‌ام دابلیو" سفید مسدود شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"کیل اشلی" رئیس پلیس حمل و نقل تورنتو، گفت: " مسیرهای تی‌تی‌سی مسدود شده بود". او گفت: "در گذشته، برگه جریمه به راحتی به کسانی داده می‌شد که در وسط خیابان پارک می‌کردند ولی امروزه صدور چنین جریمه‌هایی به راحتی انجام نمی‌گیرد زیرا افراد خاصی باید با نشان دادن مدرک این جریمه‌ها را صادر کنند. حالا تصور کنید در روز برفی که این افراد قادر به انجام کار عادی خود نیستند چگونه می‌توانند خودرو‌هایی که بر روی ریل پارک کرده‌اند را جریمه کنند". ‌البته طبق قانون رانندگانی که راه را مسدود کرده‌اند 60 دلار جریمه می‌شوند و باید با وسایل یدک‌کش جابجا گردند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"اریک هولمز" سخنگوی شهرداری گفت: "شهرداری تمام تلاش خود را برای پاکسازی سطح شهر انجام می‌دهد ولی برف اخیر از سال 2008 تاکنون بی‌سابقه بوده و میزان آن در بعضی از نقاط به 30 سانتی‌متر هم رسید. کارکنان شهرداری همیشه در حال بررسی راه‌هایی برای بهبود عملیات پاکسازی برف هستند."
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به