این لایحه هنوز باید توسط مجلس ملی کبک به قانون تبدیل گردد
ترجمه ایران استار - دولت جدید کبک قصد دارد تا 18000 درخواست برای مهاجرت کارکنان ماهر، که قصد رفتن به کبک را داشتند لغو نماید. تغییرات دیگری که در این لایحه آمده است تاکید بر مهارت زبان فرانسه و نیازهای کاری منطقه‌ای خواهد بود.
"سیمون جولین بارت"، وزیر مهاجرت کبک، هفته گذشته در نشست لایحه 9 گفت: "هدف لایحه پیشنهادی، شروع تازه‌ای برای جذب تخصصی کارگران مورد نیاز می‌باشد... ما می‌خواهیم فرصتی برای هر کسی از هر نقطه‌ای از جهان را برای آمدن به کبک فراهم کنیم. اما آنچه ما می‌گوییم این است که اگر می‌خواهید در کبک بمانید و کار کنید، باید فرانسه بدانید و به ارزش‌های کبک احترام بگذارید". او این رویکرد جدید را تولدی دیگر برای قوانین مهاجرتی کبک خواند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
وی سیستم فعلی کبک را بر اساس ترتیب اولویت رسیدن پرونده دانست، ولی اظهار داشت که طبق لایحه جدید اولویت به نیاز‌های استان خواهد رسید و پس از تصویب این قانون کبک سابقه افراد را با نیاز‌های موجود این استان مقایسه خواهد کرد.
لایحه 9 اصلاحیه قانون مهاجرت کبک است تا اطمینان حاصل کند مهاجران زبان فرانسوی را یاد می‌گیرند و ارزش‌های دموکراتیک کبک، که منشور حقوق بشر و آزادی کبک می‌باشد را، درک می‌کنند. بر اساس این لایحه که به عنوان قانونی برای افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی کبک نام‌گذاری شده است، با توجه به نیازهای بازار کار، پرونده‌های مهاجرتی را پیش می‌برد. به این ترتیب استان قصد دارد تا تمام پرونده‌های رسیده تا قبل از 2 اگوست سال 2018 را مردود اعلان کرده و حذف کند.
"جولین بارت" نماینده مجلس کبک گفت که 18000 متقاضی مهاجرت استانی کبک هنوز در انتظار پاسخ هستند، بعضی از آنها از سال 2005 تا به حال منتظر هستند، هزینه جبران خسارت این افراد بالغ بر 19 میلیون دلار برای دولت خواهد بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"دومینیک انگلاد"، منتقد مهاجرت لیبرال گفت: "لغو پرونده هزاران کارگر ماهر، تصویر کبک را در صحنه بین‌المللی "بد"‌ خواهد کرد... پیام دولت کنونی کبک پیامی کاملا منفی است."
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این لایحه هنوز باید توسط مجلس ملی کبک به قانون تبدیل گردد، جایی که حزب "سی‌ای‌کیو" اکثریت کرسی‌ها را در دست دارند. حزب سی‌ای‌کیو در طول کارزار انتخاباتی پاییز سال گذشته خود برای کاهش شمار مهاجران و معرفی یک آزمون ارزشی برای تازه‌واردین، تعهد داده است. این حزب که دولت اکثریت کبک را در اختیار دارد در ماه دسامبر گذشته تعداد مهاجرین سالیانه به کبک در سال جاری میلادی را به 40000 نفر کاهش داده بود. تعداد مهاجرین در سال قبل از آن 50000 نفر بود. کاهش تعداد مهاجران باعث نگرانی کسب و کارهایی شده است که قبلا با کمبود نیرو مواجه بودند. در این میان نرخ بیکاری در کبک در سال گذشته به 6. 1 درصد کاهش یافته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"ایو توماس دورول" رئیس گروه کارفرمایان این استان گفت: "سازمان ما موافق است تا استان بیشتر بر نیازهای بازار کار، به ویژه در خارج از شهرهای بزرگ تأکید کند".
با این حال،"لوئیس میگل کریستنچو"، مدیر اجرایی "بنژو نتردام دِ گریس" سازمان غیر انتفاعی که به تازه‌واردان در محدوده غربی مونترال کمک می‌کند، گفت: "مردود کردن 18000 پرونده مهاجرتی، برای بسیاری از افرادی که سال‌ها منتظر پاسخ از سوی کبک بودند واقعا ویران‌کننده خواهد بود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 13, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به