تنها در تورنتو، خانه‌ها با ارزش متوسط 817642 دلار به فروش رفته‌اند در صورتی که پارسال قیمت متوسط 897،856 دلار بود
ترجمه ایران استار - بزرگترین دفتر املاک و مستغلات کانادا می‌گوید فروش خانه در منطقه بزرگشهرتورنتو در ماه مارس‌ 2018 به میزان 39.5 درصد افت کرده است.
هیئت املاک و مستغلات تورنتو می‌گوید مسوولان این منطقه گزارش دادند تعداد معاملات در طول ماه مارچ امسال 7228 مورد بوده که آن نیز در مقایسه با ماه مشابه سال قبل که 11954 فقره بوده، افت چشم‌گیری داشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
تعداد خانه‌های جدیدی که برای فروش وارد بازار شده‌اند 14866‌ عدد بود که نشان دهنده کاهش 12.4 درصدی نسبت به مارس 2017 می‌باشد.
قیمت میانگین یک خانه در منطقه بزرگشهرتورنتو در‌ ماه مارچ سال گذشته به طور متوسط 915126 دلار بود و این میزان در ماه مارچ 2018 به‌ 784558 دلار کاهش یافته است. تنها در تورنتو، خانه‌ها با ارزش متوسط 817642 دلار به فروش رفته‌اند در صورتی که پارسال قیمت متوسط 897،856 دلار بود.
"تیم سوریونوس" رئیس هیئت املاک و مستغلات تورنتو "تی‌آر‌ای‌بی"‌ می‌گوید نرخ بهره بالا و سایر عوامل موجب شده است که برخی از خریداران خرید را به حالت تعلیق درآورند اما پیش‌بینی می‌شود فروش خانه در نیمه دوم سال جاری میلادی نسبت به سال 2017 افزایش یابد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"جیسون مرسر" مدیر تحلیل بازار هیئت املاک و مستغلات تورنتو می‌گوید: "در حال حاضر، زمانی که قیمت‌های خانه را مقایسه می‌کنیم، ما شاهد دو دوره کاملا متفاوت هستیم، به این معنی که اگرچه ما نگران برگشت قیمت‌ها به وضعیت گذشته نیستیم اما با این حال، در نیمه دوم سال، انتظار داریم نرخ سالانه رشد قیمت‌ها بهبود پیدا کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به