قیمت‌ها در تورنتو نشان می‌دهد که قیمت مسکن در تورنتو هنوز هم 2.8 درصد پایین‌تر از سال قبل است
ترجمه ایران استار - ‌آخرین ارقام شاخص قیمت خانه ‌که از طرف بانک "ترَنت نشنال" منتشر شده نشان می‌دهد که قیمت خانه‌ها نسبت به سال گذشته کمی بهبود یافته و در حال حاضر 2.9% بالاتر از سال قبل شده است. ارقام فروش خانه در 10 شهر از 11 شهری که به عنوان شاخص در نظر گرفته شده بود نشان می‌دهد که به غیر از "وینیپگ" که 1% کاهش قیمت خانه را تجربه کرده، بقیه شهر‌ها افزایش جزئی در قیمت‌ها داشته‌اند.‌
"مارک پینسونوته" اقتصاددان "نشنال‌بانک" در گزارشی نوشته است: "آیا این بدان معنی است که بازار فروش خانه در کانادا در حال وارد شدن به لجام گسستگی مجدد است؟"
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
البته افزایش قیمت ماه ژوئن در مقایسه با زمان مشابه در سال‌های قبل خیلی ضعیف بوده و در یک تحلیل اقتصادی، که از طرف "کپیتال اکونومی" منتشر شده است آمده: در 14 سال گذشته و بدون درنظر گرفتن اختلافات فصلی، افزایش قیمت ماه ژوئن امسال کمترین میزان رشد خواهد بود. البته‌ همه بازارها به طور کامل رشد نداشته‌اند. شاخص قیمت‌ها در تورنتو نشان می‌دهد که قیمت مسکن در تورنتو هنوز هم 2.8 درصد پایین‌تر از سال قبل است، در حالی که در "همیلتون" قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته 0.4 درصد کاهش یافته‌اند. از سوی دیگر در ونکوور، تعداد خانه‌هایی که در سال گذشته شاخص قیمت آنها  13.3 درصد رشد کرده‌، افزایش یافته‌اند.
در مقابل "استفان براون" اقتصاددان ارشد اقتصاد کانادا، در یک یادداشت یادآور شد که با وجود بهتر شدن فروش در ماه ژوئن، بازار مسکن ونکوور به شدت به سمت بدتر شدن پیش می‌رود، فروش خانه‌های لیست شده جدید در 5 سال گذشته به ضعیف‌ترین حالت خود رسیده و این نشان می‌دهد که تورم قیمت خانه در نیمه دوم سال 2018 به صفر شده است.
پینسونوته اشاره کرد که تفاوت‌های زیادی در رشد قیمت‌ها در انواع مختلف مسکن وجود دارد. بعنوان مثال قیمت کاندوها در تورنتو در مقایسه با قیمت کلی در این بازار، 7.8 درصد در سال رشد داشته در صورتی که‌ در ونکوور، آپارتمان‌ها تا 16.3 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
برخلاف قیمت‌های اعلام شده توسط انجمن املاک کانادا ،"سی‌آرای‌ای"، شاخص قیمت خانه بانک ترَنت نشنال که بر اساس فروش مجدد خانه‌ها تنظیم شده است ارقامی خوش‌بینانه را نشان می‌دهد. ارقام انجمن املاک کانادا در ماه ژوئن نشان می‌دهند که قیمت متوسط خانه‌ها در کانادا به 496000 دلار کاهش یافته‌اند که در مقایسه با سال قبل 6.4 درصد کاهش را نشان می‌دهند، اما این کاهش به طور عمده به دلیل کم‌فروخته‌شدن خانه‌های لوکس بوده که قیمت متوسط را پایین آورده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 18, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به