مناطق شمال تورنتو جزو دست‌نیافتی‌ترین مناطق خرید خانه نسبت به درآمد هستند
ترجمه ایران استار- با توجه به آخرین رتبه‌بندی بازار مسکن امسال، منطقه "ریچموندهیل" سخت‌ترین ناحیه‌ای است که شما می‌توانید در آن خانه بخرید و در مقابل آن "تاندر بی" راحت‌ترین ناحیه خرید خانه به حساب می‌آید.
محاسبات شرکت املاک و مستغلات "زوکازا" برپایه میزان حقوق سالیانه لازم برای صاحب‌خانه شدن در 28 منطقه مختلف تورنتو انجام پذیرفته است. این بررسی بر اساس 20 درصد پیش پرداخت، نرخ سود 3.14 درصدی در طول مدت 30 سال بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
سخنگوی شرکت می‌گوید آمار و ارقام بدست آمده نشانگر این است که قدرت خرید در مناطق مختلف چه اندازه است، به عبارت بهتر مقرون به‌صرفه بودن خرید یک خانه متوسط برای خریداران بالقوه را نشان می‌دهد.
‌در این میان رتبه اول عدم امکان توانایی خرید خانه، به منطقه مسکونی ریچموندهیل می‌رسد. بر اساس آمار قیمت متوسط خانه در این ناحیه 999311 دلار می‌باشد درحالیکه متوسط درآمد خانوارهای این منطقه 88353 دلار است. با در نظر گرفتن محاسبات، درآمد مورد نیاز برای خرید یک خانه متوسط ‌در ریچموندهیل باید 136.315 دلار در سال باشد، حال اگر درآمد متوسط استانی را در نظر بگیریم که 74287 دلار است، برای خرید یک خانه در ریچموندهیل شما باید 50000 دلار مازاد بر درآمد خود بدست آورید تا بتوانید در این منطقه زندگی کنید.‌
مناطق "وان"، "مارکام"، "اکویل"، برلینگتون"، "میسیساگا"، "برمتون" و "‌نیومارکت" به دنبال ریچموندهیل مقام‌های بعدی سختی خرید خانه را کسب می‌کنند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در نقطه مقابل "تاندر بی" با قیمت متوسط خانه‌ 227،750 دلار و درآمد متوسط 66،163‌ دلار برای خانوارها که درآمد آنها بیش از دو برابر درآمد 31.067 دلار‌ی مورد نیاز برای خرید یک خانه است، ساده‌ترین منطقه برای خرید خانه است. "سادبری"، "اتاوا"، "ویتبی" و " واترلو" در لیست بهترین مکان‌ها برای خرید خانه‌های مقرون‌به‌صرفه هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در ماه اوت امسال، فروش آپارتمان 56 درصد از کل فروش خانه‌های تورنتو را تشکیل می‌داد در حالی که در ریچموندهیل، 52 درصد از خرید خانه‌های جدید‌، خانه‌های مستقل بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 26, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به