چین امیدوار است که کانادا عدالت را حفظ کند و در این برهه تاریخی در کنار چین بماند تا سیستم تجارت جهانی چند جانبه {و آزاد} حفظ شود
ترجمه ایران استار - سفیر چین در کانادا می‌گوید: او امیدوار است که کانادا در کنار همکاری با چین به عنوان مدافع قوی تجارت آزاد در نبرد تجاری بین کشور خود و ایالات متحده با چین متحد شود.
"لو شای" سفیر چین به "نیویورک‌تایمز" گفت: "چین امیدوار است که کانادا عدالت را حفظ کند و در این برهه تاریخی در کنار چین بماند تا سیستم تجارت جهانی چند جانبه {و آزاد} حفظ شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
تا‌کنون، کانادا در بین کشاکش این دو اقتصاد بزرگ جهانی سکوت کرده است.
لو گفت‌: "من فکر می‌کنم که کانادا با انتخاب موضع خنثی به چین کمک می‌کند. ما می‌دانیم که ایالات متحده منحصر به فرد است و تنها همسایۀ کانادا است و در عین حال کانادا با آمریکا مشکلات زیادی دارد. ما موقعیت دولت کانادا را می‌فهمیم. ما فکر می‌کنیم کانادا کارهای بیشتری می‌تواند انجام دهد، ولی ما {در عین حال} به موقعیت کانادا احترام می‌گذاریم".
دولت چین روز جمعه متعهد شد با قدرت بیشتری به ضد حمله بپردازد؛ این تصمیم زمانی گرفته شد که‌ ترامپ، وضع تعرفه بر روی کالاهای چینی‌ را تا سقف 100 میلیارد دلار افزایش داد. چین با وضع تعرفه بر واردات کالاهای آمریکایی از جمله سویا، گوشت خوک و هواپیماهای كوچک به این حرکت آمریکا پاسخ داد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

لو گفت که چین به دنبال جنگ تجاری نیست و خواستار حل و فصل موضوع از طریق گفت و گو و مذاکره شد. وی افزود: "فضای کنونی حاکم در روابط تجاری ایالات متحده آمریکا و چین، زمانی ایده‌آل برای بحث‌های تجارت آزاد بین کانادا و چین را بوجود می‌آورد. چین مایل است در اسرع وقت این روند را با کانادا آغاز کند". او ادامه داد: "شاید دولت کانادا هنوز تصمیمی نگرفته باشد، اما طرف چینی در حال حاضر آماده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
البته این موضع جدید چین با جهت‌گیری این کشور در سفر ترودو در ماه دسامبر کاملا متفاوت است، زمانی که بیانیه پیشنهادی آغاز مذاکرات تجاری رسمی با شکست مواجه شد. در آن زمان ترودو گفته بود که مذاکرات ادامه خواهد یافت. دو کشور قبل از این پیشنهاد چهار دور مذاکرات رسمی را در سال 2016 برگزار کرده‌اند. دولت ترودو نیز با رهبران این کشور صنعتی در مورد مزایا و معایب توافقنامه تجارت آزاد صحبت کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"گای سنت ژاک" سفیر سابق کانادا در چین (2012-2016) گفت: "‌نقطه کلیدی بین دو کشور، پافشاری کانادا در اضافه شدن حق کار به بیانیه مشترک بین دو کشور است. ما در مرحله‌ای هستیم که دیپلمات‌ها باید سریعا اقدام کنند و به زبان مشترکی برسند".
لئون گفت: من فکر می‌کنم که مفهوم تجارت مترقی ممکن است عامل خوبی در مذاکره {یک توافقنامه تجارت آزاد} باشد، چرا که این عوامل با تجارت ارتباطی ندارد، و این همان چیزی است که نهایتا به تولید مشاغل در دنیا منتهی می‌گردد.
او گفت: "شرایط چین و کانادا متفاوت است بنابراین، انتخاب استاندارد  برای ارزیابی این گونه مشکلات و رسیدن به یک هدف برای دو کشور سخت به نظر می‌رسد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به