هفته گذشته نیز ساکنان یک کاندو در مرکز شهر با پرتاب بطری‌های مشروبات الکلی، و استفراغ از بالکن، آرامش ساکنان را بر هم زده بودند.
ترجمه ایران استار - ‌پلیس که از عموم مردم در شناسایی زنی که در هنگام پرتاب کردن یک صندلی از بالکن طبقات بالایی یک آپارتمان در مرکز شهر تورنتو به کمک یک نفر دیگر از خود فیلم گرفت‌، درخواست کمک کرده بود، با ورود او به مرکز پلیس مواجه شد. روز چهارشنبه پلیس اعلان کرد که "مارسلا زویا"، 19 ساله با اتهامات: در معرض خطر قرار دادن زندگی افراد، آسیب زدن به ملک، و ایجاد مزاحمت برای مردم در دادگاه مواجه است.
پلیس تورنتو می‌گوید حادثه حدود ساعت 10 صبح‌ روز شنبه 9 فوریه روی داده، طبق این ویدئوی که‌ آخر هفته در فیس بوک با عنوان صبح بخیر منتشر شد نشان می‌دهد یک زن جوان یک صندلی تاشو را از بالکن یکی از ده‌ها برج مسکونی‌، به محوطه "گاردینر اکسپرس" و " هاربر استریت"‌ پرتاب می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"دیوید هاپکینسون" از پلیس تورنتو گفت: "ما می‌دانیم که دو صندلی از روی بالکن به همراه ملحقات دیگر به پایین پرت شده است. فیلم قبل از رسیدن صندلی به زمین قطع شد ولی صندلی پرتاب شده در جلوی ساختمان مقابل در ورودی به زمین خورده. اگر کسی در زیر صندلی‌ها پرتابی قرار می‌گرفت قطعا کشته می‌شد". در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.
پلیس در ابتدا از مردم در این باره کمک خواسته بود و به دنبال ساختمان‌های 20 تا 30 طبقه یا بیشتر بود تا از طریق شناسایی ساختمان بتواند به این زن دسترسی یابد. به همین دلیل "رون بویس" از پلیس تورنتو در ابتدا گفته بود که پلیس بر این باور است که این آپارتمان در 55 بلوار برمرن قرار دارد و گفت که مدیریت ساختمان با آنها در حال همکاری است. "دل پراپرتی منیجمنت"، شرکتی که ساختمان را اداره می‌کند، گفت که آنها اطلاعات را به پلیس ارائه کرده‌اند و حاضر به توضیح بیشتر درباره این حادثه نیستند.
در طی مدت جستجوی پلیس، هاپکینسون اظهار داشته بود: "خشم عمومی به شدت بالا رفته است و دقیقه‌ای نیست که ما در این رابطه تلفنی نداشته باشیم. او گفت: "هریک از این نوع صندلی‌ها 10 تا 15 پوند یا 4.5 تا 6.8 کیلوگرم وزن دارند. پلیس نمی‌داند که قصد پرتاب‌کنندگان صندلی چه بوده است... بسته به تحقیقات، فرد می‌تواند به دلیل ناراحتی و یا بدبختی این کار را انجام داده باشد". او معتقد بود ویدئو‌های دیگری نیز از حادثه وجود دارد که می‌تواند به شناسایی این افراد کمک کند، وی از مردم خواست ویدئو‌های خودشان را به صورت ناشناس به ترمینال جرم ارسال کنند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در پی این درخواست‌های متوالی پلیس، و گزارشات مردمی، پلیس بدون نام بردن از متهم گفته بود: "ما می‌دانیم تو که هستی، خودت را تسلیم کن". چند ساعت پس از این پیام، مارسلا به مرکز پلیس مراجعه و خودش را تسلیم کرد. پلیس تا یک روز پس از تسلیم شدن مارسلا از ارائه نام و یا سن او پرهیز می‌کرد و پس از دستگیری مارسلا اعلان کرده بود که سقوط اشیاء از آپارتمان‌ها نوعی "جرم" محسوب می‌شود. گفته می‌شود آپارتمانی که مارسلا صندلی را از آن به بیرون پرتاب کرده بود یک آپارتمان اجاره‌ای در "ایربی‌اندبی" بوده است. شرکت ایربی‌اندبی اکنون در حال بررسی این موضوع است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
روز چهارشنبه صبح، مارسلا بدون وکیل در دادگاه حضور یافت و پلیس اعلان کرد که وی در حال همکاری کامل با پلیس در این زمینه است. سپس دادگاه وی را به قید وثیقه 2000 دلاری آزاد کرد؛ او باید تا نتیجه دادگاه بعدی حتما با مادرش زندگی کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
هفته گذشته نیز ساکنان یک کاندو در مرکز شهر با پرتاب بطری‌های مشروبات الکلی، و استفراغ از بالکن، آرامش ساکنان را بر هم زده بودند. سال گذشته نیز در ونکوور، یک مرد 56 ساله به خاطر انداختن صندلی کامپیوتر از‌ طبقه نوزدهم به پایین دستگیر شد. سال قبل از آن نیز یک مرد 32 ساله به خاطر پرتاب یک بلوک سیمانی به داخل بزرگراه 401 دستگیر و زندانی شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 13, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به