اخبار مربوط به فرار مظنون الزابی باعث بدتر شدن روابط کانادا با عربستان سعودی می‌شود
ترجمه ایران استار - روزنامه محلی  شهر سیدنی در استان نوا اسکوشیا خبر داد که مقامات کانادایی در جستجوی یک شهروند سعودی متهم به تجاوز جنسی هستند، زیرا او در جلسه دادگاهش حاضر نشده است.
"محمد زوریبی الزابی" دانشجوی دانشگاه "کیپ برتون" با اتهام حمله جنسی، حمله، ‌تهدید، آزار و اذیت‌، رانندگی خطرناک و حمله با سلاح (وسیله نقلیه) در دادگاه‌های جداگانه، مربوط به دو حادثه که در سال‌های 2016 تا 2017 در شهر سیدنی در استان نوا اسکوشیا رخ داده، روبروست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پلیس گفت: "گذرنامه الزابی به عنوان وثیقه گرفته شده است، او مبلغ 37500 دلار هزینه تحصیل خود را به صورت نقدی از طرف سفارت عربستان پرداخت کرده بود".
"لی کوهن" یک وکیل مهاجرت در هالیفاکس، گفت: "این غیر ممکن است که این شخص بدون پاسپورت و به صورت قانونی از کشور خارج شده باشد مگر اینکه سفارت عربستان او را با مدارک و اسناد مسافرتی خارج کرده باشند. البته آنها این کار را قبلا هم انجام داده بودند".
از الزابی در هنگامی که هنوز در کانادا بود به صورت کتبی پرسیده شده بود که آیا او این کار‌ها را انجام داده یا خیر که در پاسخ او اظهار نظری نکرده و گفته بود که در جلسه دادگاه حاضر نخواهد شد چون می‌داند این دادگاه عادلانه نیست. او گفته بود من این دادگاه را قبول ندارم، همه بر علیه من هستند چون من یک دانشجوی خارجی هستم درحالیکه ما پول زیادی به این ناحیه تزریق کرده‌ایم.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سفارت عربستان سعودی نیز به پرسش‌هایی که از طرف روزنامه محلی مطرح شده بود پاسخی نداده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"جسیکا هینس" مدیر "کوینز تاوینگ" در "کیپ برتون" سیدنی، الزابی را به عنوان شخصی بی‌ادب و ناراحت توصیف کرد و گفت: "او فکر می‌کرد که از زنان و قانون بهتر و بالاتر است". هینس افزود: "اولین‌بار که او را ملاقات کردم برای من خط و نشان کشید،چون او را به دلیل مشغله زیاد به سرعت نپذیرفته بودم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بین مارس 2012 تا آوریل 2016، الزابی 34 مرتبه به دلیل سرعت زیاد، رانندگی بدون بیمه، رانندگی بدون مجوز معتبر، توسط پلیس متوقف شده بود. مبلغ جریمه او تا‌کنون به 68967 دلار رسیده که پرداخت نشده است.
اخبار مربوط به فرار مظنون الزابی باعث بدتر شدن روابط کانادا با عربستان سعودی می‌شود. اخیرا، کانادا موافقت کرد که به یک نوجوان عربستان سعودی که از خانواده اش فرار کرده است پناهندگی اعطا کند. "رحف القونون" 18 ساله روز شنبه توسط وزیر خارجه کانادا، "کریستیا فرلند"، بعد از یک هفته آوارگی در فرودگاه بین‌المللی تایلند بصورت پناهنده به کانادا آورده شد. 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 16, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به