"کاترین کین" قاضی دادگاه فدرال در یک حکم اظهار داشت که درخواست شرکت برای بررسی تصمیم دادستانان چشم‌انداز معقولی برای موفقیت نداشت
ترجمه ایران استار- دادگاه فدرال کانادا روز جمعه درخواست شرکت ساختمانی "اس‌ان‌سی لاوالین" به وجود فساد اداری در آن را رد کرد. این حکم به معنی چالش بیشتر برای شرکتی است که در مرکز بزرگترین بحران بعد از به قدرت رسیدن جاستین ترودو نخست وزیر لیبرال از سال 2015 قرار دارد.
"کاترین کین" قاضی دادگاه فدرال در یک حکم اظهار داشت که درخواست شرکت برای بررسی تصمیم دادستانان چشم‌انداز معقولی برای موفقیت نداشت. این تصمیم به این معنی است که اس‌ان‌سی لاوالین تنها امید به حکم دادستان کل" دیوید لامتی" دارد تا با موافقت با توافق‌نامه معاهده منع بازپرداخت "دی‌پی‌ای" شرکت را به جریمه نقدی محکوم کند. البته این شرکت بلافاصله به این حکم اعتراض کرد و گفت که اعتراضیه خود را تسلیم دادگاه خواهد کرد. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: "از این تصمیم نا‌امید شده است و در صورت عدم توافق نهایی به شدت از خود را در برابر اتهامات دفاع خواهد کرد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دولت ترودو با اتهاماتی روبروست از جمله اینکه دولتش "جودی ویلسون ریبلد" دادستان کل سابق را برای رسیدن به توافق با این شرکت قبل از‌ رسیدن به دادگاه تحت فشار گذاشته است.
ترودو که چشم‌انداز خود را برای برنده شدن در انتخابات در ماه اکتبر تار می‌بیند در جواب سوال خبر‌نگاران در مورد حکم روز جمعه، تکرار کرد تلاش دولت او بر روی محافظت از مشاغل متمرکز شده است. وی که برای عذرخواهی از عملکرد ده‌ها سال پیش دولت در برابر بیماری بومیان به شهر "اکالیت" رفته بود گفت: "در مورد پذیرفتن شرط تعویض پیگیری فساد این شرکت با جریمه نقدی، فقط دادستان کل است که تصمیم می‌گیرد".
اس‌ان‌سی لاوالان‌، که 9000 نفر در کانادا و ده‌ها هزار نفر دیگر در خارج از کشور کارمند دارد، متهم به رشوه دادن به مقامات لیبی برای به دست آوردن قراردادها بین سال‌های 2001 تا 2011 است. شرکت می‌گوید توافق بر سر دی‌پی‌ای باعث اصلاح سیستم اخلاقی و اداری شرکت شده و معامله‌ است که به نفع عموم و هم به نفع اعضا بی‌گناه مانند کارکنان، مشتریان، سهامداران و بازنشستگان خواهد بود. در صورت محکومیت شرکت اس‌ان‌سی این شرکت از بستن قرارداد‌های دولتی به مدت 10 سال منع می‌شود و این خود باعث از دست رفتن شغل و کاهش کار خصوصا در کبک خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

جلسات مقدماتی پرونده در حال انجام است و بررسی این پرونده تا کنون موجب استعفای دو وزیر بلندپایه مخالف سیاسی ترودو شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 13, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به