آمریکا نیز مانند کانادا، کاهش فروش خودرو را تجربه می‌کند، اگر چه کاهش سرعت در آمریکا کاملا شبیه به کانادا نیست
ترجمه ایران استار - اعلام "جی‌ام" کانادا مبنی بر تعطیلی کارخانه مونتاژ "اوشاوا" بر روی فروش خودرو تاثیر گذاشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

طبق داده‌های خودروسازان جهانی کانادا "جی‌ای‌سی"، فروش وسایل نقلیه سبک در ماه نوامبر در مقایسه با همان ماه در سال قبل، 9.4 درصد کاهش داشته است. این یک وضعیت نگران‌کننده است چرا که این روند از 8 ماه گذشته شروع شده است. "الکس کوزوس" اقتصاددان ارشد بانک مونترال، اشاره کرد که میزان فروش خودرو در ماه نوامبر به اندازه فروش خودرو در سال 2014 در همین ماه بوده و این بزرگترین کاهش از زمان بحران مالی یک دهه گذشته می‌باشد. او افزود: "کاهش فروش خودرو در کانادا‌ به این معنی که بانک مرکزی باید سرعت رشد نرخ بهره را کاهش دهد". صنعت خودرو نسبت به تغییرات نرخ بهره بانکی حساس است و در سال‌های گذشته بانک 5 بار نرخ بهره را افزایش داده است. بانک مرکزی روز چهارشنبه نرخ بهره را ثابت نگاه داشت.

بیش از نیمی از وام‌های اعطا شده برای خودرو‌ در کانادا در حال حاضر برای هفت سال است، چیزی که بسیاری از متخصصان اعتباری می‌گویند زیاد طولانی است. در مقایسه می‌توان اشاره کرد که در آمریکا، تنها حدود 10 درصد از وام‌های خودروها هفت سال طول می‌کشند. آمریکا نیز مانند کانادا، کاهش فروش خودرو را تجربه می‌کند، اگر چه کاهش سرعت در آمریکا کاملا شبیه به کانادا نیست. فروش وسایل نقلیه در ماه‌ نوامبر 0.6 درصد از ماه مشابه در سال قبل کاهش یافته است.

بنا به گزارش‌های درز کرده از شرکت خودروسازی فورد در روز چهارشنبه بعدازظهر، بنظر می‌رسد این شرکت حدود 25000 نفر از نیروی کارش را کاهش خواهد داد. مدیر فورد در کانادا قبلا و در زمان اعلان تعطیلی کارخانجات جی‌ام گفته بود که "فورد چنین برنامه‌ای {مانند جی‌ام} را در دستور کار خود ندارد".

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 5, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به