در برخی از بزرگراه‌ها سری 400 انتاریو می‌توان با خیال راحت با سرعت 120 کیلومتر در ساعت راند
ترجمه ایران استار - دولت انتاریو قصد دارد بررسی مجددی بر روی‌ محدودیت سرعت در بزرگراه‌های این استان انجام دهد. وزیر حمل و نقل، تصدیق می‌کند که در برخی از بزرگراه‌ها سری 400 می‌توان با خیال راحت با سرعت 120 کیلومتر راند.  
به گفته "محمدحسین"، استاد مهندسی حمل و نقل در دانشگاه "مک‌مستر" در "همیلتون"، به طور کلی سه عامل محدود کننده سرعت در بزرگراه‌ها وجود دارد: سرعت طراحی، که آن حداکثر سرعتی است که با توجه به طراحی جاده می‌توانید به صورت ایمن به آن برسید؛ دیگری سرعت عملیاتی که حداکثر سرعت حرکت ترافیک در جاده است؛ و در آخر میزان سرعت نوشته شده بر روی علائم جاده‌ای است. سرعت نوشته شده بر روی تابلو‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله معیار 85، به این معنی که 85 درصد از ترافیک به صورت معمول با چه سرعتی حرکت می‌کنند. ملاحظات سیاسی نیز می‌تواند به عنوان یک عامل مطرح شود، مانند زمانی که آمریکا در اوائل دهه 1970 قوانین محدودیت سرعت ملی را تصویب کرد. این قانون در تلاش برای حفظ سوخت در میان مشکلات افزایش قیمت توسط سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
محدودیت‌های موجود در انتاریو چیست؟
محدودیت سرعت در بزرگراه‌های سری 400، از جمله بزرگراه 401 ‌‌که یکی از شلوغ‌ترین بزرگراه‌های آمریکای شمالی محسوب می‌شود، 100 کیلومتر در ساعت است و سرعت در سایر بزرگراه‌های استان بین 80 تا 90 کیلومتر در نوسان است. طبق گفته "باب نیکولز"، سخنگوی وزارت حمل و نقل انتاریو، سرعت در بزرگراه 400، 401، 417 و "کوین الیزابت وی" 70 مایل در ساعت‌ یعنی 113 کیلومتر‌ در‌ ساعت‌ بود اما در سال 1975 در پاسخ به بحران نفتی به وجود آمده سرعت به 100 کیلومتر محدود شد. واقعیت این است که در طول مدت بیش از 40 سال و پایان بحران نفتی و بهبود وضعیت ساخت خودرو‌ها این سرعت افزایش پیدا نکرده است. "جف یورک" وزیر حمل و نقل استان انتاریو، هفته گذشته اعلام کرده بود که بزرگراه‌های سری 400 برای ترافیک با سرعت 120 کیلومتر در ساعت طراحی شده‌اند. این در حالی است که قرار است در استان طرح آزمایشی سرعت در بعضی از بزرگراه‌ها اجرا گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"کریس  کلی‌مک"، که هشت سال پیش مبارزه تبلیغاتی "استاپ ایت" را راه‌اندازی کرد، گفت که محدودیت فعلی سرعت تقریبا بیشتر رانندگان را به قانون‌شکن تبدیل کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در سال 2014، استان "بریتیش کلمبیا"، محدودیت سرعت در 33 بزرگراه را پس از یک ماه مشورت عمومی تغییر داد. سرعت در بزرگراه‌های چند بانده به 120 کیلومتر در ساعت افزایش داد این سرعت بالاترین در سطح کشور می‌باشد. "کلیر ترونا" وزیر حمل و نقل استان بریتیش کلمبیا هشدار داد افزایش سرعت، امکان وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
حسین اعتقاد دارد بریتیش کلمبیا با با‌لا بردن حداکثر سرعت در بزرگراه‌ها ریسک بزرگی را قبول کرده و انتاریو نباید از چنین الگویی تبعیت کند. از طرفی "باهر عبدالله‌" از موسسه تحقیقات حمل و نقل دانشگاه تورنتو گفت: "در حال حاضر محدود سرعت در انتاریو در عمل همان 120 کیلومتر در ساعت است... هنوز معلوم نیست که آیا دولت پروژه‌های آزمایشی خود را اجرا خواهد کرد یا خیر، اما فناوری می‌تواند نقش مهمی در اطمینان از ایمن بودن این تصمیم گیری داشته باشد".
روز جمعه 10 ماه می وزیر حمل‌ونقل انتاریو اعلان کرد که سرعت بطور آزمایشی در برخی از اتوبان‌های جنوب انتاریو تا 110 کیلومتر در ساعت بالا می‌رود و نتایج آن بررسی خواهد شد. بزرگراه‌های زیر حداکثر سرعتشان به 110 کیلومتر در ساعت خواهد رسید:
  • اتوبان 402 از لندن تا سارنیا
  • کیوای‌دبلیو، از سنت کاترین تا همیلتون
  • اتوبان 417 از اتاوا تا مرز کبک
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 8, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به