بودجه جدید شامل آموزش و پرورش کارشناسان جدید امنیت سایبری نیز خواهد بود
ترجمه ایران استار - بودجه 1 میلیارد دلاری دولت فدرال صرف امنیت سایبری می‌شود. انتظار می‌رود که دولت فدرال سرمایه‌گذاری قابل توجهی را برای زیر ساخت دفاع سایبری کانادا در نظر بگیرد و شرکت‌های فن‌آوری و برنامه‌نویسان با استعداد را برای کار با دولت فدرال تشویق کند.
منابع دولتی متعددی می‌گویند که تا 1 میلیارد دلار توسط ادارات فدرال درخواست شده است تا بتوانند توجه بیشتری به مسائل مربوط به امنیت سایبری را در چندین اداره و سازمان مورد توجه بیشتری قرار دهند. البته هنوز مشخص نشده که این بودجه‌ برای چه سازمان‌هایی در نظر گرفته خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بخش عمده‌ای از این پول برای تأمین مالی بروزرسانی استراتژی امنیت ملی سایبری خواهد بود که از ابتدا توسط دولت محافظه‌کار سابق در سال 2010 معرفی شده بود.
شخصی که نمی‌خواست نامش فاش شود گفت: "‌قسمتی از این بودجه، برای امنیت انتخابات فدرال در سال 2019 کنار گذاشته شده است".
بودجه جدید شامل آموزش و پرورش کارشناسان جدید امنیت سایبری نیز خواهد بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"وسلی ورک" استاد دانشگاه اتاوا و یکی از متخصصان پیشرو در زمینه امنیت سایبری و اطلاعات که پیش‌نویس بودجه را ندیده است، اما گفت که، انتظار دارد کانادا برای تربیت  نسل بعدی‌ افراد حرفه‌ای سایبری از الگوی استرالیا پیروی کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
استرالیا که شریک کانادا در انجمن به اشتراک‌گذاری اطلاعات "فایو آیز" است، مراکز علمی برتر در زمینه امنیت سایبری را در دانشگاه‌ها تأسیس کرده تا اطمینان حاصل کند که فارغ التحصیلان دارای مهارت‌ها و تخصص‌های لازم خواهند بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ورک می‌گوید: "آنچه که استرالیایی‌ها در زمینه دفاع سایبری انجام داده‌اند اینست که آنها مراکز تخصصی در دانشگاه‌ها تشکیل داده‌اند و در این مراکز افراد متخصص و به روز تربیت می‌شوند".
سیاست امنیتی و دفاعی اخیر دولت لیبرال ایجاد یک نیروی ویژه سایبری از‌ افراد متخصص شرکت‌های خصوصی با تکنولوژی بالا‌ است که به صورت نیمه وقت و مخفی برای دولت کار می‌کنند.
توسعه همکاری موسسات و سازمان‌های دولتی با شرکت‌های خصوصی کانادایی در جهت راه‌اندازی راه‌حل‌های امنیتی سایبری‌ در خصوص نرم‌افزار و سخت‌افزار‌ باعث می‌شود به جای خرید تکنولوژی از ایالات متحده‌ این دانش در داخل کشور تولید شود.
شورای نوآوران کانادایی، که نماینده شرکت‌های پیشرو است گفت که مشتاقانه منتظر اطلاعات این بودجه است و در بیانیه‌ای، اهمیت اقدامات حال حاضر را مورد تاکید قرار داد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"بنجامین برگن" مدیر اجرایی این شورا، گفت: "امنیت سایبری و حاکمیت با هم مرتبط هستند و حوزه حیاتی شبکه‌های سایبری بسیار مهم است و این امنیت، نه یک انتخاب، که یک لزوم است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 28, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به