وضعیت خطر در تورنتو و اطراف، حدود ساعت 11:36 شب در دو مرحله به هم چسبیده روی کلیه دستگاه‌های ارتباط جمعی، از جمله موبایل‌ها منتشر شد
پلیس منطقه ای "پیل" می‌گوید که جسد یک دختر 11 ساله را در منزلی در "برمپتون"، انتاریو، حدود یک ساعت پس از اعلان وضعیت خطر در اواخر شب پنجشنبه 14 فوریه یافته و پدرش را نیز دستگیر کرده است.
"تارین هیل"، افسر پلیس اعلام کرد که "روئوپش راجوکومر"، 41 ساله، پس از کشف جسد دخترش "ریا" در زیرزمین منزلش که  حدود 30 کیلومتری شمال غربی تورنتو قرار دارد، در بازداشت بسر می‌برد. پلیس نیز تایید کرده است که اکنون سرگرم تحقیقات در مورد قتل این دختر است. هیل گفت مادر ریا در ابتدا با پلیس تماس گرفت و گزارش داد که دخترش برخلاف توافق، در ساعت مقرر یعنی 6:30 عصر به خانه مراجعت نکرده است. پلیس افزود که ریا بصورت تمام وقت با پدرش زندگی نمی‌کرده و مادرش به مناسبت روز تولدش او را در ساعت 3 عصر در یک پمپ بنزین در نزدیکی می‌سی‌ساگا به پدرش سپرده بود. پلیس اظهار کرده است که مادرش پیام‌هایی را از دخترش دریافت کرده که نشان می‌داد پدر ریا قصد داشت به خود و دخترش صدمه بزند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پلیس می‌گوید: "ما یک تحقیق کامل را شروع کردیم با همه وسایلی که داشتیم از جمله استفاده از اعلان وضعیت خطر".
وضعیت خطر در تورنتو و اطراف، حدود ساعت 11:36 شب در دو مرحله به هم چسبیده روی کلیه دستگاه‌های ارتباط جمعی، از جمله موبایل‌ها منتشر شد. این پیام روئوپش 41 ساله با اتومبیل هوندا سویک نقره‌ای رنگ با پلاک "ARBV 598" را بعنوان مظنون و ریا 11 ساله را  بعنوان قربانی معرفی می‌کند و از مردم می‌خواهد اگر اطلاعاتی دارند هرچه سریعتر با تلفن اضطراری 911 تماس بگیرند.
این هشدار در ساعت 12:21 دقیقه نیمه شب طی پیام دیگری که آنهم به دستگاه‌های ارتباط جمعی و موبایل فرستاده شد، لغو گشت. در پیام کوتاه اتمام شرایط اضطراری، فقط آمده که "کودک یافت شده است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بنا به گزارشات، این اعلان خطر باعث بیداری بسیاری از شهروندان شده بود که تعدادی از این موضوع ناراحت بودند و از کمیته نظارت رسانه‌ای کانادا خواستند تا امکان دریافت نکردن این نوع پیام‌ها را برای متقاضیان فراهم نماید. ای پیام حتی به برخی از افراد که در اتاوا و وینیپگ هم بودند فرستاده شد و گفته می‌شود بعضی از اشخاص حتی پس از اتمام وضعیت اضطراری چندین بار دیگر (5 بار) پیام هشدار دریافت کردند. چندین کاربر اظهار داشته‌اند چرا پلیس قبل از فرستادن پیام هشدار به منزل پدر قربانی سر نزده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
روئوپش توسط پلیس منطقه‌ای "پیل" در بزرگراه 11 نزدیک منطقه "اوریلیا"، حدود 130 کیلومتری شمال برمپتون، حدود نیمه شب پس از آنکه شخصی در طی یک تماس با پلیس گزارش داد که یک هوندای نقره‌ای مطابق با مشخصات اعلان شده را دیده است، دستگیر شد. "دنی مارتینی"، افسر پلیس گفت: "انتظار می رود که بزودی با اتهام‌هایش روبرو شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
روئوپش فردای روز دستگیری بعلت اثر زخم حاصل از خودزنی در خودکشی ناموفقش در بیمارستان بستری شد. پلیس می‌گوید زخم او قابل دیدن و فهمیدن نبود. چهارشنبه 20 فوریه، روئیش پس از 5 روز بستری بودن در بیمارستان، درگذشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 14, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به