او گفت کانادایی‌ها اجناسی را می‌خرند و سپس ظاهرشان را کهنه نمایش داده و بدون پرداخت گمرکی آمریکا از مرز رد می‌کنند
ترجمه ایران استار - ترامپ در انتقاد از کانادا ادعا کرد که کانادا کشور‌ قاچاقچیان کفش است.
ترامپ روز سه‌شنبه در فدراسیون ملی تجارت در واشنگتن، توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی بین‌ مکزیک‌، کانادا‌ و آمریکا را "فاجعه" نامید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ترامپ گفت: "کانادایی‌ها اگرچه دنبال مذاکره هستند ولی ما ‌باید‌ با این دو کشور تجارت پایاپای انجام دهیم. ترامپ با پوزخند ادامه داد: کانادا و مکزیک همسایگان بزرگ ما هستند آنها جنگ جهانی دوم را در کنار ما جنگیدند و ما از آن قدردانی می‌کنیم، آنها در جنگ جهانی اول نیز کنار ما جنگیدند و ما از آن هم قدردانی می‌کنیم، ولی {امروز} ما از یکدیگر دفاع نمی‌کنیم".
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا خاطر نشان کرد که: تا به حال کانادا و ایالات متحده شانه‌به‌شانه در کنار هم‌ ایستاده‌اند‌ و این توهین‌آمیز است که آمریکا به عنوان مقاصد امنیتی، تعرفه‌های مربوط به فولاد و آلومینیوم کانادا را افزایش دهد.
پس از این اظهار نظر، ترامپ کانادایی‌ها را متهم کرد که به دلیل تعرفه‌های سنگینی که کانادا بر روی اجناس آمریکایی می‌کشد، به آمریکا می‌روند و اجناسی را خریداری کرده و بدون پرداخت گمرکی آنها را به کانادا می‌برند! او گفت کانادایی‌ها اجناسی را می‌خرند و سپس ظاهرشان را کهنه نمایش داده و بدون پرداخت گمرکی آمریکا از مرز رد کرده تا پول اضافه‌ای پرداخت نکنند. بدین ترتیب‌ مالیاتی که کانادایی‌ها به خاطر ورود کالاهای ارزان آمریکایی بر سر مرزها پرداخت می‌کنند به صورت پول نقد به جیب دولت کانادا می‌رود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبق گزارش آژانس خدمات مرزی کانادا، کانادایی‌هایی که بیشتر از 24 ساعت از آمریکا بازدید می‌کنند از معافیت مالیاتی تا سقف 200 دلار برخوردار می‌شوند. این معافیت برای 48 ساعت بازدید ‌از آمریکا به 800 دلار می‌رسد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ترامپ همچنین سیستم مدیریت عرضه لبنیات و طیور کانادا را مورد حمله قرار داد و آن را یک مانعی بزرگ در تجارت نامید. او خواستار رفع مشکلات این سیستم به عنوان بخشی از مذاکرات نفتا شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ترامپ رو به حاضران این فدراسیون گفت: ایالات متحده نیاز به تغییر نحوه برخورد با همسایگانش دارد، و افزود: ما دیگر نمی‌توانیم کشوری احمق باشیم، ما می‌خواهیم کشوری هوشمند باشیم.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 20, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به