به نظر می‌رسد که کانادا هم از این پیشنهاد خوشنود است
ترجمه ایران استار - هزاران آمریکایی در یک نظر‌سنجی تقاضا کرده‌اند که دولت، ایالت بی‌فایده "مونتانا" را به قیمت‌ یک تریلیون دلار به کانادا بفروشد! این کار برای کم کردن بدهی ملی‌ دولت آمریکا به به بیش از 22 تریلیون دلار رسیده است، صورت می‌گیرد. در این نظر‌سنجی آمده: ما بدهی‌های زیادی داریم، و مونتانا نیز برایمان بی‌فایده است؛ جمعیت کمی دارد و از نظر زیبا‌شناسی با سایر نقاط آمریکا فرق می‌کند.  
در زمان نوشتن این مقاله، تقریبا 6000 نفر تقاضای فروش مونتانا را امضا کرده‌اند و هر ساعت به این تعداد افزوده می‌شود. این تعداد فقط حدود 0.6 درصد از جمعیت یک میلیون نفری این ایالت را تشکیل می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
در حالی که اتهام بی‌فایده بودن ممکن است برخی از آمریکایی‌ها را دلسرد کند ولی به نظر می‌رسد که مونتانا‌یی‌ها از پیوستن به کانادا ابراز شادی کرده‌ باشند.
یکی از امضاء‌کنندگان نوشت: "صادقانه بگویم، اکثر مونتانایی‌ها کاملا با این کار موافق هستند. آنها می‌گویند، اجازه دهید این کار انجام شود و ما از این چاه {آمریکا} بیرون بیائیم. مونتانا‌ هم مانند کانادا ماری‌جوانا را آزاد کرده و مردم مراقبت‌های بهداشتی پزشکی دریافت می‌کنند، این کار فروش به کانادا یک حرکت کاملا برد – برد است". او اضافه می‌کند که من ساکن مونتانا هستم و باید رُک و پوست‌کنده بگویم، از زندگی در آمریکا متنفرم. ما مراقبت‌های بهداشتی‌، آموزش و پرورش و آزادی را از کانادا می‌گیریم و کانادا هم پارک "گلیسر" و سنگ‌های زرد را برای خود بر می‌دارد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

به نظر می‌رسد که کانادا هم از این پیشنهاد خوشنود است، یکی از مشتاقان این فصل و وصل از کانادا نوشت: "مونتانا و مردم آن به زیبایی کشورمان خواهند افزود؛ خوش آمدید! مونتانا عزیز، ما شما را دوست داریم".


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 20, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به