دکتر هلس گفت: "معمولا زنانی که در حالت کما به سر می‌برند می‌توانند بچه‌های خود را بدون مشکل به دنیا بیاورند".
ترجمه ایران استار - بر اساس اسناد دادگاه، یک زن بومی آریزونایی ‌که در مرکز مراقبت‌های بلند مدت در حالت کما نگهداری می‌شود‌ مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و بچه‌ای به دنیا آورده است؛ او 9 ماه قبل از تولد این نوزاد مورد آزمایش‌های پزشکی کامل قرار گرفته بود {و حامله نبود}‌.  
طبق قوانین ایالتی گزارش سالانه سلامتی‌ این زن در تاریخ 16 آوریل 2018 توسط مرکز مراقبت بلند مدت فونیکس انجام شد، این آزمایشات ‌شامل نتایج فیزیکی نیز بوده است. نتایج این آزمایشات در اختیار مادر این زن که سرپرست قانونی او است نیز قرار گرفته بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بر اساس گزارش پزشکی هیچ تغییری در سلامت او به وجود نیامده بود. پلیس گفته است که به نظر می رسد که هیچ یک از کارکنان این مرکز متوجه حاملگی او تا تولد کودک در 29 دسامبر نشده بودند!
به گفته‌ دکتر "کوین هلس" استادیار بالینی مادر و جنین در دانشکده پزشکی فینیکس دانشگاه آریزونا،‌ این موضوع باعث شک و تردید شده است؛ چطور فردی که روزانه به او غذا می‌رسانده متوجه تغییرات فیزیکی و یا بزرگ شدن شکم او نشده است؟ در چنین وضعیتی مادر باید لاغر شود، خصوصا در ناحیه صورت و دست‌ها.
تجاوز به یک زن در حالت کما خشم طرفداران افراد معلول و ناتوان را برانگیخته است. مدیر عامل شرکت فونیکس استعفا داده و دولت اظهار داشته در این مرکز و مراکز مشابه تغییرات ایمنی جدید ایجاد خواهد نمود. مرکز خدمات مراقبتی هاسیندا متخصص در ارائه مراقبت برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان جوان با ناتوانی‌های در حال توسعه و یا از نظر پزشکی شکننده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس فنیکس گزارش تولد این نوزاد در بیمارستان " هاسیندا هلس کر " را در تاریخ 29 دسامبر دریافت کرده بود. "تامی تامپسون" سخنگوی پلیس گفت: "افسران تحقیق کار خود را در رابطه با تجاوز جنسی در حالی آغاز کردند که این زن در حالت نباتی به زندگی خود ادامه می‌داد... او در موقعیتی قرار ندارد که بتواند کمکی به حل این پرونده کند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در حال حاضر نوزاد و مادر در بخش رکاوری بیمارستان بستری هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
خانواده‌ این زن‌ که عضو قبیله " سان کارلوس آپاچی" در جنوب شرقی آریزونا هستند، در بیانیه‌ای از طریق وکیل خود گفتند که از این پسر بچه نگهداری خواهند کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دکتر هلس گفت: "معمولا زنانی که در حالت کما به سر می‌برند می‌توانند بچه‌های خود را بدون مشکل به دنیا بیاورند". پلیس فنیکس در حال جمع آوری نمونه‌های "دی‌ان‌ای" مردان شاغل در مرکز نگهداری می‌باشد و ضمنا از مردم خواسته در صورت داشتن اطلاعات با پلیس تماس بگیرند. پلیس می‌گوید: "در مورد دفعاتی که او مورد آزار جنسی قرار گرفته اطلاعی در دست نیست ولی همین یک باری که از آن مطلع شدیم نیز بسیار زیاد است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 16, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به