وقتی که پدر و مادر شما سوپرویزا را از سفارت کانادا می‌گیرند، برای مدت ده سال می‌توانند به دفعات به کانادا سفر نمایند
با عرض سلام و آرزوی بهترین اوقات برای شما در این هفته قصد دارم در مورد برنامه سوپرویزای دولت کانادا با شما صحبت کنم. اگر شما هم پدر یا مادری دارید که در ایران در آرزوی ورود به کانادا و دیدار شماست: سوپرویزا به شما کمک می‌کند تا آنها بارها بدون دردسر به این کشور مسافرت کنند. وقتی که پدر و مادر شما سوپرویزا را از سفارت کانادا می‌گیرند، برای مدت ده سال می‌توانند به دفعات به کانادا سفر نمایند بدون آنکه لازم باشد هر‌بار ویزا بگیرند. برای گرفتن این بیمه مدارک مختلفی لازم است که دعوت‌نامه و ساپورت مالی مهمترین مدارک هستند.
علاوه بر دعوت‌نامه، دولت کانادا می‌خواهد از وضعیت سلامتی آن‌ها مطمئن شود. توجه داشته باشید که هزینه‌های پزشکی برای پدران و مادران بسیار بالاست و تحمل این مخارج از عهده یک نفر بر نمی‌آید. برای مثال هزینه بستری شدن در یک بیمارستان بدنبال سکته قلبی به روزانه 4 تا 5 هزار دلار می‌رسد و اگر لازم باشد هرگونه جراحی یا مثلا آنژیوپلاستی روی کسی که‌OHIP  ندارد، صورت بگیرد هزینه عمل به راحتی به 10 تا 20 هزار دلار می‌رسد. بهمین دلیل هم دولت کانادا از متقاضین سوپرویزا می‌خواهد که حتما بیمه مسافرتی سوپرویزا را تهیه کنند تا در صورت بیماری و بستری شدن در بیمارستان، مخارج آنها توسط بیمه پرداخت شود و باری روی شما وارد نکند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پس شما بایستی حتما این بیمه را تهیه کنید. اما این بیمه 3 شرط دارد. اولا باید حداقل 100 هزار دلار پوشش داشته باشد ثانیا بایستی برای 365 روز به پدر یا مادر پوشش دهد و سوما باید حتما از یک شرکت کانادایی تهیه شود.
اما شما از کجا می‌توانید بهترین بیمه را تهیه کنید؟ کدام بیمه از بقیه بهتر است؟ کدام شرکت‌ها معتبرتر هستند؟ از کجا بیمه را بگیرم که هزینه کمتری داشته باشد؟
اینها سوالاتی هستند که در ذهن شماست. کار کردن با یک مشاور دلسوز و با تجربه طولانی به شما کمک می‌کند که مناسب‌ترین بیمه‌ها را پیدا کنید.  برای مثال بیمه‌هایی وجود دارد که حتی پول پرداختی شما را به شما بر‌می‌گردانند. بنابراین حتما به مشاوری با تجربه مراجعه کرده و از همه بندهای بیمه‌ای که می‌گیرید مطلع باشید تا در زمان claim به مشکلی برخورد نکنید
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

برای گرفتن اطلاعات بیشتر در زمینه بیمه فوق و دیگر بیمه‌ها می‌توانید با من تماس بگیرید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 28, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به