تمام نکات لازمه بیمه سوپر ویزا چیست و چرا مهم هستند؟

برای شمایی که می‌خواهید وارد کانادا شوید خوب قطعا eligible هستید، یعنی واجد شرایط هستید. راجع به واجد شرایط بودن در برنامه قبل صحبت کردیم قطعا این نکته بسیار مهم است، یعنی واجد شرایط بودن. اما بعد از واجد شرایط بودن برای شمایی که می‌خواهید وارد شوید دیگر چه چیزی مهم است؟ من در این برنامه کاری ندارم که شما از چه طریقی دارید وارد می‌شوید که در برنامه‌های دیگر برای هرکدام می‌خواهیم صحبت کنیم ولی فردی که دارد وارد می‌شود یک مشخصاتی دارد from/to از کجا می‌آید و به کجا می‌خواهد برود ما در این برنامه فرضمان این است که می‌خواهد به کانادا بیاید در صورتی که می‌دانید مثلا شرکت ما سراسر دنیا کار می‌کند از هر جایی به هر جای دیگر این خودش چند تا نکته است policy board، eligible، underwriting و claim. خوب به زبان فارسی خیلی صریح قرار است ما واجد شرایط می‌بودیم حالا این بیمه نامه چه مشخصاتی دارد و آیا مشخصات ما، سناریوی ما می‌خواند؟
نیاز به product دارد، نیاز به محصولی دارد که بتواند این را برای هر موضوعی که ما نیاز داریم در آن بیمه‌ای که می‌خواهیم پوشش دهد. مثلا به عنوان ویزیتور وارد یک کشور می‌شویم، خوب از نظر پزشکی شما چه شرایطی دارید؟ قطعا می‌دانید که خیلی از ما ایرانی‌ها به طور مثال‌ یک treatment یا medication و احیانا surgery داشته‌ایم. آیا اینها را پنهان کنیم خوب است؟ فکر می‌کنیم اگر این کار را کنیم قیمت بیمه‌مان پایین‌تر می‌آید؟ این کار را نکنید چرا؟ چون اگر بیان می‌کنید دو تا منفعت برده‌اید. ‌در واقع مخفی نکرده‌اید و این باعث می‌شود ما به شما راهکار نشان دهیم که در زمان نیاز بتوانید پوشش بگیرید و اصل قضیه هم همین است، پس دیگر برای چه اصلا بیمه می‌گیرید؟ برای این بیمه می‌گیریم که اگر اتفاقی آمد، برای این اتفاقات احتمالی بتوانید پوشش داشته باشید.
پس شمایی که وارد کانادا می‌شوید می‌توانید با خیال راحت اگر موردی دارید آن موارد پزشکی‌تان را بیان کنید.‌ به ما این امکان را می‌دهد که در نهایت بتوانیم با توجه به شرایط شما که هر کدام شما یک سناریوی جدا دارید چرا که برای هر کدام از شرایطی که ما داریم ممکن است productی باشد و از آنجایی که ما در سطح جهانی کار می‌کنیم و از آنجایی که ما productهای متفاوتی داریم، نگاه می‌کنیم که به طور مثال‌ آن شخص مورد نظر چه productی به نفعش است؟ پس اگر شما مثلا خدای ناکرده حتی cancer دارید، اگر شما مشکل قلب و عروق دارید، اگر شما مشکل MS دارید، اگر شما مشکل  diabeticدارید، لطفا بگویید. وقتی می‌گویید ما نگاه می‌کنیم که با شرایط شما آیا بیمه‌ای وجود دارد؟ آیا productی وجود دارد؟ و اگر دارد چه شرایطی را شما می‌توانید و با چه پوششی شما می‌توانید نهایتا بهترین coverage را داشته باشید.
 تا برنامه دیگر خدانگهدار.
تمام نکات لازمه بیمه سوپر ویزا چیست و چرا مهم هستند؟

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به