در بودجه بهاری انتاریو ذکر شده که دولت به دنبال این خواهد بود که پیراپزشکان بتوانند بیماران را به غیر از بخش اورژانس محلی بفرستند
با تغییر در قوانین آمبولانس‌ها در انتاریو‌، می‌توانید شاهد آن باشید که پزشکان داخل آمبولانس بیماران را به مراكزی غیر از بخش اورژانس بیمارستان‌ها منتقل کنند و یا با درمان به صورت سر‌پایی آنها را مرخص نمایند. افرادی که برای دریافت کمک پزشکی اضطراری با 911 تماس می‌گیرند نیز می‌توانند به سایر مراکز ‌پزشکی موجود هدایت شوند. هدف از این قانون کاهش ازدحام بیماران در بخش اورژانس بیمارستان‌ها می‌باشد.
"کریستین الیوت" وزیر بهداشت این استان گفت: "ما می‌دانیم افراد زیادی که به بیمارستان منتقل می‌شوند لزوما نیازی به درمان بیمارستانی ندارند و ساعت‌های زیادی از وقتشان در بخش اورژانس می‌گذرد، بطوریکه اساسا بیمارستان‌ها به مکانی تبدیل شده‌اند که وقتی نمی‌دانید به کجا باید بروید به آنجا سر می‌زنید"!!!
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
انتاریو به پزشکان آمبولانس‌ها این اجازه را داده که بیماران را در صورت صلاحدید به مکان‌هایی غیر از بیمارستان‌ها، مانند بیمارستان‌های روانی و یا مکان‌های دیگر منتقل کنند! طبق قوانین جدید، پیراپزشکان می‌توانند بیماران را بصورت سر‌پایی مداوا کنند و یا آنها را به یک ‌ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی ارجاع دهند. با توجه به قوانین جدید لزوماً آمبولانس برای تماس‌گیرندگان با مشکلات کم اعزام نمی‌شوند. متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مانند پرستاران برای ارائه مشاوره بالینی به برخی از تماس‌گیرنده‌ها در مراکز آمبولانس مشغول به کار هستند و یک مرکز درمانی مناسب را برای مراجعه به آنها پیشنهاد می‌کنند.
الیوت گفت: "اغلب گروه‌های آمبولانسی که بیماران را با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌کنند نیز مجبور می‌شوند ساعت‌ها با آنها در بیمارستان بمانند‌، در حالی كه ممكن است بیمار در همان نقطه که آمبولانس به او می‌رسد معالجه شود، و یا با انتقال به یک كلینیک محلی یا سایر مراكز پزشکی، آمبولانس به فوریت آزاد گردد؛ برای مثال کسی که افتاده و بدون شکستگی دچار ضرب‌دیدگی شده نیاز به انتقال به بیمارستان و درگیری آمبولانس در بیمارستان ندارد".
الیوت افزود: "‌ایمنی بیمار در همه تصمیمات مهم‌ترین مسئله است"، او اضافه کرد لازم است كسی در این زمینه تصمیم بگیرد، خواه این یک شخص کارشناس در مركز اعزام باشد یا پیراپزشک در آمبولانس، آنها باید به طور صحیح آموزش دیده و در محدوده خود عمل کنند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در بودجه بهاری انتاریو ذکر شده که دولت به دنبال این خواهد بود که پیراپزشکان بتوانند بیماران را به غیر از بخش اورژانس محلی بفرستند؛ دولت قبلی لیبرال کاتلین وین نیز در سال 2017 گفته بود که قصد دارد این تغییر را انجام دهد. مردم می‌توانند در مورد تغییرات پیشنهادی دولت تا 6 اکتبر اظهارنظر کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 11, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به