میانگین زمان انتظار در بیمارستان‌های انتاریو در اوج فصل آنفولانزا در ژانویه 2019 به 18.3 ساعت رسیده بود
طبق آخرین داده‌های اداره کیفیت سلامت انتاریو‌، میانگین زمان انتظار در بیمارستان‌های انتاریو رکورد جدید در این تابستان از خود به جا گذاشته است. در ژوئن سال 2019‌، بیماران به طور متوسط 16.3 ساعت در اتاق‌های اورژانس در انتظار بودند‌، در صورتی که در ماه ژوئن سال گذشته مردم 14.4 ساعت در انتظار می‌نشستند. این آمار همچنین نشان می‌دهد که فقط 34 درصد از بیماران بخش اورژانس در مدت زمان 8 ساعت انتظار که هدف آرمانی‌ استان است پذیرفته شده‌اند. بیماران قبل از ارزیابی اولیه توسط پزشک حدود 1.6 ساعت صبر کردند. اداره کیفیت سلامت انتاریو‌، یک آژانس استانی است که از طریق دادن مشاوره و ارائه آمار بهداشتی به دولت و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در انتاریو کمک می‌کنند.
نخست وزیر داگ فورد از زمان تصدی مقام خود در ژوئن سال 2018‌، این مشکل سیستم درمان که سال‌هاست بیمارستان‌های انتاریو را تحت تأثیر قرار داده ‌را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است. فورد در نخستین سال حضور خود در پست نخست وزیری‌، تیم 11 نفره‌ای ایجاد کرد که وظیفه آن کاهش زمان انتظار بیمارستان و پایان دادن به مشکل سیستم درمانی بود. در ماه ژوئیه‌، فورد قول داد كه این مشکل در سیستم درمانی اونتاریو طی یک سال آینده از بین می‌رود، وی در دیدار با نخست وزیر کانادا گفت: "در طول یکسال آینه کسی را در صف انتظار بخش اورژانس بیمارستان‌ها نخواهیم دید"، این قولی بود که تاکنون محقق نشده است. "کریستین الیوت"‌، وزیر بهداشت انتاریو این قول را بی‌اساس خواند و گفت: "حل این مشکل بسیار زمان بر خواهد بود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
میانگین زمان انتظار در بیمارستان‌های انتاریو در اوج فصل آنفولانزا در ژانویه 2019 به 18.3 ساعت رسیده بود. در ماه ژوئن‌، بیمارستان عمومی بزرگ نیاگارا طولانی‌ترین زمان انتظار را که 37.3 ساعت بود داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"فور بد لاین" بیمارستان مرکزی در "بروس پنی‌نی‌سولا" دارای کمترین زمان انتظار را داشت که 3.6 ساعت بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 11, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به