قوانین جدید ‌که 904000 کارگر در بخش‌های دولتی، بانکداری تا خدمات عمومی را در بر می‌گیرد،‌ مجموعه‌ای از تغییرات در مرخصی‌ها و تعطیلات را شامل می‌شود
تغییرات جدید در قانون کار صدها هزار کارگر و کارفرمایان آنها را در بخش‌های خطوط هوایی گرفته تا حمل و نقل و ارتباطات راه دور را دربر خواهد گرفت. در حال حاضر این صنایع نمی‌دانند که آیا تحت پوشش کامل قانون کار در کانادا قرار دارند یا خیر؟
"کریس رونبوش" خلبان و رئیس اتحادیه کارکنان "وست جت"، "وست‌جت انکور" و"سووپ" در "کلگری"‌ می‌گویدکه نمی‌دانسته کارفرمایش می‌تواند او را در زمان مرخصی به سر کار احضار کند. او اضافه کرد: نمی‌دانم بعد از 14 ساعت شیفت کاری آیا زمان استراحت دارم یا خیر. تغییرات جدید برای از بین بردن اینگونه مشکلات پس از یک سری اصلاحات گسترده در قانون کار فدرال ایجاد شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"پتی حاجدو" وزیر کار ‌گفت: "معافیت‌ها از قانون جدید به صورت موقت اعمال می‌شوند‌ و این معافیت‌ها حداقل تا پس از انتخابات اکتبر ادامه خواهند یافت". او تصدیق کرد که دولت هنوز در حال تصمیم‌گیری است که در نهایت چه بخش‌هایی شامل قوانین جدید شوند. حاجدو گفت: "من واقعاً نمی‌توانم با هیچکدام از كارفرمایان و یا كارمندان مشمول این معافیت‌های محدود صحبت كنم زیرا هنوز بخش‌های مربوطه‌ی دولتی در حال کار روی این قانون هستند و من مشتاقانه منتظر توصیه‌های آنها می‌باشم؛ من دقیقاً مطمئن نیستم كه چه زمانی این توصیه‌ها را دریافت خواهم كرد ".
قوانین جدید ‌که 904000 کارگر در بخش‌های دولتی، بانکداری تا خدمات عمومی را در بر می‌گیرد،‌ مجموعه‌ای از تغییرات در مرخصی‌ها و تعطیلات را شامل می‌شود. نمایندگان صنعت می‌گویند برخی از این اصلاحات باعث تاخیر در حمل و نقل‌، لغو پروازها و صدمه زدن به اقتصاد كشور می‌شود، در حالی كه گروه‌های كارگری و کارمندی معتقدند كه آنها دنبال دریافت شرایط كار معقول هستند.
"دن کلی"‌، رئیس فدراسیون مستقل تجارت کانادا (سی‌اف‌آی‌بی) گفت: "اگر برنامه حمل و نقل لغو شود شما نمی‌توانید راننده را نگه دارید و یا اگر راننده مریض شود شما مجبور هستید کس دیگری را به جای او به سر کار آورید. قوانین جدید این مسائل را در نظر نمی‌گیرند‌، به طور کلی با اجرای قوانین جدید کل شبکه حمل و نقل و زنجیره تامین کانادا در معرض خطر است".  
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

قوانین جدید کارفرمایان را موظف می‌کند 24 ساعت قبل از تغییر شیفت موضوع را به کارگر اطلاع دهند، 30 دقیقه استراحت اجباری بین هر پنج ساعت کار قرار خواهد گرفت و یک استراحت 8 ساعته بین شیفت‌ها در نظر گرفته شده است.  اینکه کدام شرکت‌ها و کارمندان باید مقررات جدید را اعمال کنند‌، همچنان نامشخص است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
حاجدو در مصاحبه تلفنی گفت: "‌بخش‌های بسیار خاصی می توانند معافیت موقت بگیرند. زیرا در نهایت این تغییرات مربوط به افزایش بهره‌وری، استانداردهای ایمنی، و تعادل بین کار و زندگی است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 4, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به