او در حالی که‌ سه چمدان بزرگ و پسر جوانش را به همراه داشت وارد فرودگاه شد
ترجمه ایران استار - طبق گفته پلیس فدرال استرالیا، یک زن کانادایی که به همراه کودکش به استرالیا سفر می‌کرد در فرودگاه با چمدان‌هایی پُر از کوکائین دستگیر شد. پلیس استرالیا گفت: "‌اولین جلسه دادگاه این زن 42 ساله در روز ملی کانادا بوده و مقامات مراقبت از کودکان استرالیا بهمراه مقامات کنسولی کانادایی در تلاشند تا فرزند این مادر را نزد خانواده‌اش در کانادا برگردانند". این مادر که به عنوان "ل. ربرتس" شناخته می‌شود، در روز 30 ژوئن وارد فرودگاه بین‌المللی سیدنی شد در حالی که‌ سه چمدان بزرگ و پسر جوانش را به همراه داشت. مأموران مرزی استرالیا چمدان‌هایش را برای گرفتن تصاویر اشعه ایکس به زیر دستگاه فرستادند؛ پلیس مرزی استرالیا گفت که تصاویر اشعه ایکس چندین ناهنجاری را در داخل چمدان‌ها نشان می‌داد. پس از گشودن چمدان‌ها افسران پلیس فدرال استرالیا مواد پودری سفید رنگی که در داخل پوشش چمدان پنهان شده بود را کشف کردند. مقامات گفتند که آزمایش اولیه نشان داد که این پودر سفید کوکائین و‌ وزن آن حدود 12 کیلوگرم بوده است. ربرتس توسط افسران پلیس فدرال استرالیا (ای‌اف‌پی) مستقر در فرودگاه به جرم قاچاق زیاد کوکائین دستگیر شد؛ حداکثر مجازات برای این جرم، حبس ابد است.
این آخرین اخبار در خصوص تلاش کانادایی‌ها برای ورود این ماده مخدر محبوب به استرالیاست، این ماده مخدر با توجه به تقاضای بالا و مشکل واردات آن به این جزیره، بسیار گران است. براساس آخرین اطلاعات موجود از موسسه جرم شناسی استرالیا، کانادا سومین کشور فرستنده کوکائین به استرالیا می‌باشد، آمریکا و آفریقای جنوبی مقام اول و دوم‌ و مکزیک مقام چهارم را در این میان به خود اختصاص داده است. بیشتر قاچاق این ماده توسط گروه‌های مجرم سازمان یافته انجام می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
پلیس فدرال استرالیا اعلام کرد که با پلیس فدرال کانادا در حال همکاری برای رفع این مشکل هستند. سخنگوی پلیس فدرال استرالیا گفت: "پیام ما به کانادایی‌ها این است که از اجرای قوانین در استرالیا با خبر باشند و بدانند ما قابلیت تشخیص بسیار خوبی داریم".
بازار مواد مخدر در استرالیا بسیار داغ است، اما توانایی سازمان‌های اجرای قانون در استرالیا برای مقابله با این گروه‌های سازمان‌یافته قاچاق هنوز از قدرت لازم برخوردار نیست. ورود به سازمان‌های قاچاق برای متلاشی کردن‌شان از اهداف مراجع قانونی محسوب می‌شود. بازداشت اتباع کانادایی، توجه مراجع بین‌المللی را به خود جلب کرده است. ‌در سال 2015، چهار کانادایی جوان و یک آمریکایی پس از وارد کردن نزدیک به 40 کیلوگرم کوکائین در فرودگاه سیدنی توقیف شدند؛ هر پنچ نفر در استرالیا محکوم به زندان‌های بلند مدت شدند.
در دستگیری دیگری " ایزابل لاگاس"‌، 30 ساله و " مولینا روبرگ"، 25 ساله در یک کشتی کروز لوکس با مقادیری کوکائین به ارزش 30 میلیون دلار دستگیر شدند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
پلیس فدرال استرالیا گفت: "رشد قاچاقچیان سازمان‌یافته نیاز به همکاری بیشتر سازمان‌های اجرایی بین‌المللی دارد که این مهم هم اکنون در حال انجام است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 3, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به