مارکو که با مستی باعث این تصادف بود در کمترین مدت زمان ممکنه و چندین سال پیشتر از حکم خود از زندان آزاد گشته بود، ادوارد فردای روز پدر خودکشی کرد
مردی که ۳ فرزندش توسط یک راننده مست در تصادفی در شهر "وان" در شمال تورنتو کشته شدند، بر اثر خودکشی جان خود را از دست داد. راننده مستی که باعث این تصادف بود در کمترین مدت زمان ممکنه و چندین سال پیشتر از حکم خود از زندان آزاد گشته بود.
مادر این خانواده پس از مرگ شوهرش چنین توئیت کرد: "چشمانش که شبیه هری بود برای همیشه بسته شده، موهای فرفری دانیل نیز دیگر هرگز زیر نور خورشید نمی‌درخشند، من دیگر هرگز لبخند خجالتی میلی را روی لبانش نخواهم دید، و حالا پدر فرزندانم، ادوارد لیک، به بچه‌هایمان پیوسته تا بتوانند برای همیشه با هم بازی کنند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
ادوارد لیک پدر ۳ فرزندی که در سال ۲۰۱۵ بعلت رانندگی مست مارکو موزو کشته شده بودند، پس از آزادی مارکو خودکشی کرد
جسد "ادوارد لیک" روز دوشنبه، یک روز پس از روز پدر، مرده پیدا شد. در روز پدر (یکشنبه) "جنیفر نویل لیک" همسر ادوارد، عکسی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که قبر فرزندانشان را نشان می‌داد و نوشت: "روز پدر ۲۰۲۲. این نباید واقعی باشد. نمی‌تواند باشد". سه فرزند این زوج در سپتامبر ۲۰۱۵ در تصادفی که مقصر آن "مارکو موزو"، یک راننده مست بود کشته شدند. در این تصادف که ادوارد راننده آن بود "دانیل نویل" ۹ ساله، "هریسون" ۵ ساله، و تنها دختر خانواده "میلی" ۲ ساله، به همراه پدربزرگ ۶۵ ساله بچه‌ها یعنی "گری" کشته شدند. مادربزرگ و مادرِ مادربزرگ این کودکان نیز به شدت مجروح شدند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

جنیفر همچنین در توییتی نوشت که خانواده آنها در حال حاضر درگیر یک دعوای مدنی علیه خانواده موزو هستند که یک سر آن به گزارش سبک پلیس و حکم بسیار سبک و عجیب دادگاه بند است. موزو راننده مست خودرو دیگر، در سال ۲۰۱۶ پس از اعتراف به چهار فقره قتل و دو فقره آسیب بدنی بعلت مست بودن حین رانندگی، فقط به ۱۰ سال زندان محکوم شد و پس از کمتر از ۵ سال نیز آزادی کامل مشروط بدست آورده است. موزو که خانواده بسیار ثروتمندی دارد متهم است که از روز تصادف به بعد با وی مانند دیگران رفتار نشده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"جیم مک سوین" رئیس پلیس منطقه‌ای یورک عصر دوشنبه به صورت آنلاین متنی را به اشتراک گذاشت مبنی بر اینکه "بابت مرگ غم‌انگیز ادوارد لیک بسیار متأسف شده است" و همچنین افزود: "این فقدان‌ها در خانواده نویل - لیک قلب را آزار می‌دهد... پلیس منطقه‌ای یورک در کنار دوست و مادر خانواده جنیفر و اعضای هر دو خانواده داغدار است. باشد که صبر داشته و در حمایت از خانواده نیز قدرت داشته باشید".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
مارکو موزو
مارکو که راننده مست عامل این تصادف بوده در کل زمان پس از تصادفش همکاری کامل کرده بود. وی حتی پس از تصادف به خانه‌اش رفته بود و فردایش به پلیس مراجعه کرده بود. ادوارد، پدر خانواد در جلسه صدور حکم گفته بود که پس از تصادف از افکار خودکشی و اضطراب شدید رنج می‌برد و این فقدان‌ها، ازدواج او را تحت تأثیر قرار داده است. جنیفر مادر خانواده پس از حکم و در بیرون دادگاه با یادآوری از دست رفتن جان سه کودک به حکم بسیار سبک مارکو اعتراض کرده بود و به نقش پول هم اشاره کرده و حداقل خواسته بود تا کمیته آزادی در درخواست آزادی مارکو سختگیری کند.
علیرغم همه این اظهارات غم‌انگیز و دردناک خانواده نویل - لیک، کمیته آزادی زندان در ۹ فوریه ۲۰۲۱ به مارکو آزادی مشروط کامل اعطا کرد. هم ادوارد و هم جنیفر که از کمیته مکررا خواسته بودند که به موزو آزادی مشروط اعطا نکنند و می‌گفتند که او واقعا مسئولیت اعمال خود را بر عهده نگرفته و از اقدامات خود پشیمان نشده، مجددا با ضربه جدیدی روبرو گشتند. آنها همچنین از کمیته خواسته بودند که در صورت اعطای آزادی مشروط، از او بخواهد در استان دیگری زندگی کند که کمیته حتی به این درخواست هم وقعی نگذاشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بخشی از شرایط آزادی مشروط مارکو دوری از خانواده‌های قربانی و نیز منطقه‌ای که تصادف رخ داده یا جایی که خانواده ادوارد زندگی می‌کند، است. جنیفر پس از شنیدن این حکم کمیته گفته بود: "این مرا می‌ترساند، فکر اینکه او در خیابان است مرا به شدت وحشت‌زده و مضطرب می‌کند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, June 21, 2022 - 07:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به