این در حالی‌ست که پلیس برای دستگیری وی حتی آژیر امبر را نیز به صدا درآورد
در پی ۲ تیراندازی در دو شهر "می‌سی‌ساگا" و "میلتون"، یک افسر پلیس تورنتو کشته، حداقل ۲ نفر زخمی و یک مظنون بازداشت شد. هنوز از علت تیراندازی‌ها خبری منتشر نشده اما پلیس ساعت ۷ عصر وی را "شان پری" ۳۰ ساله معرفی کرد.
این در حالی‌ست که پلیس برای دستگیری وی حتی آژیر "امبر" را نیز به صدا درآورد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تورنتو غرب وحشی می‌شود؛ این مظنون تا دستگیری، در روز روشن پلیس و یک نفر را به ضرب گلوله کشت و ۳ نفر را در ۲ شهر مجروح کرد
پلیس پیل بعدازظهر امروز دوشنبه گفت که یک نفر به دنبال شلیک دو گلوله در تقاطع جاده "آرژانتیا" و بلوار "وینستون چرچیل"، حدود ساعت ۲:۱۵ بعد از ظهر به سرعت به یک بیمارستان منتقل شده است. بعدا مشخص شد که این شخص یک افسر پلیس تورنتو در می‌سی‌ساگا بوده که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده است. منابع گفتند که این افسر در منطقه در حال یک تمرین آموزشی نامشخص بوده و گمان می‌رود که تیراندازی در مجاورت یک فروشگاه "تیم هورتونز" رخ داده است. پلیس می‌گوید زمانیکه چندین پلیس برای استراحت به این فروشگاه رفته بودند شان آنها را غافلگیر و از فاصله نزدیک به آنها شلیک کرده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پس از این تیراندازی بود که پلیس یک هشدار عمومی با آژیر امبر را صادر کرد و گفت که در جستجوی مظنونی با مشخصات پوست سیاه، باریک اندام، موهای مشکی با لباس تماما مشکی همراه با جلیقه‌ای زرد است و افزوده بود که او مسلح و خطرناک بوده و هرکسی که اطلاعی از وی دارد فورا با ۹۱۱ تماس بگیرد. خودروی وی یک جیپ چروکی مشکی با پلاک CLMZ 905 اعلان شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پس از آن، پلیس "هالتون" نیز گفت که در حال بررسی یک تیراندازی دیگری در خیابان "می‌ن" و خیابان "برونته" حوالی ساعت ۲:۵۰ بعدازظهر می‌باشد. پلیس می‌گوید در این حادثه ۳ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یک نفر در صحنه فوت کرده و ۲ نفر دیگر برای مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند. پلیس هالتون افزوده که نیروهایش به دنبال همان وسیله نقلیه‌ای بودند که در تیراندازی می‌سی‌ساگا بعنوان در حال تعقیب اعلان شده بود. کمی بعد از ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر پلیس هالتون گفت که توانسته مظنون را بازداشت کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پلیس همیلتون که در غرب این مناطق قرار دارد اگرچه از رانندگان خواسته بود که مراقب خودروی مظنون باشند، اما گفت هیچ حادثه‌ای در ارتباط با آن در داخل همیلتون رخ نداده ولی توانسته پس از تعقیب او، وی را دستگیر کند. رئیس پلیس تورنتو بعدازظهر دوشنبه در راه خود به محل حادثه در می‌سی‌ساگا رفت اما توضیحی در این مورد نداد. وضعیت هشدار امبر سرانجام در ساعت ۵:۳۰ برطرف شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به‌روز رسانی: روز سه‌شنبه پلیس چنین اعلان کرد: شان قبلا در یک مکانیکی - صافکاری کار می‌کرده که پس از کشتن "اندرو هانگ" پلیس که در حال صرف غذا بود، جیپ چروکی مشکی را می‌دزدد و با آن به همان مکانیکی می‌رود و "شکیل اشرف" مرد صاحب آنرا می‌کشد و دو نفر دیگر را زخمی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, September 12, 2022 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به