یکی از شاهدان گفته که درگیری لفظی میان مهمانان به درگیری فیزیکی انجامید و آپتین در پارکینگ چاقو به سینه‌اش خورد
پلیس منطقه یورک امروز شنبه گفت که این نیرو در جستجوی قاتل و ویدیوی مرگ این جوان ۱۸ساله ایرانی‌ست.
آپتین عابدینی صنوبری، ۱۸ ساله، اهل منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل، روز جمعه ۸ ژوئیه ۲۰۲۲، در پارکینگ "داونزویو پلازا" با ضربات چاقو کشته شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
آپتین عابدینی صنوبری، ۱۸ ساله، ایرانی‌الاصل، در پارکینگ رستورانی در تورنتو با کارد به قتل رسید
بازرسان بر این باورند که چاقوکشی مرگبار در بیرون قلیان‌خانه داونزویو در اوایل روز جمعه ممکن است در یک ویدیو ضبط شده باشد. پلیس تورنتو می‌گوید که افسران کمی بعد از نیمه‌شب به گزارشی مبنی بر ضربت چاقو در پارکینگ خارج از سالن قلیان‌کشی "کلئوپاترا" که نزدیک تقاطع خیابان‌های "دافرین" و "فینچ غربی" قرار دارد، پاسخ دادند. "لزلی دانکلی" گروهبان پلیس از بخش قتل‌های جنایی می‌گوید: "قربانی در پشت این منطقه تجاری بود و به نظر می‌رسید که چاقو خورده باشد" و در بیانیه‌ای که روز شنبه منتشر شد افزود: "امدادگران بلافاصله وارد شدند، و تلاش برای نجات آپتین انجام شد اما قربانی درگذشت". خبر مرگ وی بعدا اعلام شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

آپتین عابدینی صنوبری، سی و ششمین قربانی قتل‌های امسال در شهر تورنتوست. لزلی گفت: "گروه بزرگی از مردم در یک مهمانی در سالن لانژ آنجا شرکت داشتند. حدود ساعت ۱۲:۲۸ بامداد، بین تعدادی از مهمان‌ها در پارکینگ مجاور سالن درگیری لفظی آغاز شد که منجر به درگیری فیزیکی گشت. در جریان این درگیری فیزیکی مقتول، مورد اصابت چاقو قرار گرفت".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اما گزارش کارآگاهان پلیس در اینباره نیز بسیار نزدیک به اعلان لزلی افسر پلیس است. کارآگاهان در محل و پس از کمی تحقیق چنین گفتند: "مهمانی بزرگی با حدود ۳۰۰ نفر در سالنی در همان حوالی در جریان بود که برخی از شرکت‌کنندگان آن مهمانی در پارکینگ مجاور درگیر شدند. یکی از شاهدان گفته که قربانی قبل از اینکه چاقو به قفسه سینه‌اش بخورد در حال فرار از پارکینگ بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
لزلی اکنون می‌گوید: "پلیس بر این باور است که چندین نفر از مردم حاضر در آنجا شاهد درگیری لفظی و فیزیکی قربانی بوده‌اند و به احتمال زیاد فیلمی از این حادثه گرفته‌اند" لزلی ادامه داد که پلیس از هرکسی که از این جریان خبری در هر زمینه‌ای دارد، می‌خواهد به سرعت با این نیرو با شماره زیر تماس بگیرد: 416-808-7400
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به روز رسانی: پلیس در یکشنبه ۲۴ جولای اعلان کرد که یک روز پیش (شنبه) یک نوجوان ۱۷ ساله را با حکم بازرسی یک خانه در شهر "وان" در شمال تورنتو به جرم قتل درجه دو آپتین دستگیر کرده و وی در همان شنبه صبح از طریق تصویری در دادگاه تفهیم اتهامش حاضر شده است. پلیس می‌گوید آپتین حداقل یک ضربه چاقو که منجر به مرگش شده را دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, July 9, 2022 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به