پلیس می‌گوید ۲۱۵ وسیله نقلیه را که به گفته آن‌ها بیش از ۱۲ میلیون دلار ارزش دارند، کشف کرده که حدود ۳۷% آنها "آکورا" یا "هوندا" بودند
پلیس انتاریو در همراهی با پلیس تورنتو امروز گفت توانسته طی عملیاتی ۲ ساله بیش از ۲۰۰ خودروی سرقت شده را کشف کند و ۲۸ نفر، از جمله ۴ کارمند سرویس انتاریو در بخش رانندگی را نیز در ارتباط با آنها دستگیر کند.
این در حالی‌ست که فقط در منطقه "می‌سی‌ساگا" در غرب تورنتو طی این دو سال حداقل ۹۶۰ خودرو یعنی تقریبا معادل ۵ برابر این خودروها، دزدیده می‌شود. پلیس از اعلان تعداد کل خودروهای سرقت شده در طی یک سال در انتاریو سر باز می‌زند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کشف و دستگیری ۴ کارمند رانندگی دولت انتاریو میان گروه ۲۸ نفره دزدان بین‌المللی خودرو
پلیس می‌گوید با انهدام "سه" سازمان جنایی سرقت خودرو در انتاریو و ساسکاچوان همه این افراد را به ده‌ها اتهام متهم کرده است. به گفته پلیس استان انتاریو، تحقیقات ۲۲ ماهه با عنوان پروژه "میرا" از سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد، پس از آنکه این نیرو فهمید یک شبکه سرقت خودرو شماره شناسایی خودروهای سرقتی (موسوم به وین) را برای فروش آنها تغییر می‌دهد. پلیس می‌گوید این سرقت‌ها عمدتا در انتاریو رخ داده است. در نتیجه تحقیقات، پلیس می‌گوید ۲۱۵ وسیله نقلیه را که به گفته آن‌ها بیش از ۱۲ میلیون دلار ارزش دارند، کشف کرده که حدود ۳۷% آنها "آکورا" یا "هوندا" بودند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"چاک کاکس" معاون کمیسر پلیس انتاریو گفت: در مجموع، ۲۸ نفر از جمله ۴ کارمند سرویس انتاریو در این پرونده از متهمان هستند. پلیس ادعا می‌کند که این کارمندان در "ثبت نام قانونی وسایل نقلیه سرقت شده" کمک کرده‌اند. وزارت ارائه خدمات عمومی و تجاری، که مسئول خدمات انتاریو در بخش رانندگی است، روز پنجشنبه هیچ گونه جزئیاتی در مورد اتهامات علیه کارمندان خود را ارائه نداد و "الن سامک" سخنگوی این وزارتخانه در ایمیلی گفت: "این وزارتخانه چنین مواردی را بسیار جدی می‌گیرد و با مجریان قانون برای حمایت از تحقیقات آنها همکاری می‌کند. ما در مورد موضوعاتی که بخشی از تحقیقات فعال پلیس است یا موضوعاتی که پیش روی دادگاه می‌باشد صحبت نمی‌کنیم". الن حتی نمی‌گوید که چه تعداد کارمند متهم شده‌اند، و یا اینکه آیا آنها هنوز کارمند این وزارتخانه هستند یا خیر.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از میان متهمان، ۲۶ نفر اهل انتاریو و دو نفر از ساسکاچوان هستند. سن مظنونان بین ۲۷ تا ۵۹ سال است و آنها عمدتا ساکن منطقه بزرگ‌شهر تورنتو می‌باشند اما برخی از متهمان نیز در "استونی کریک"، "کیچنر"، "کالدون"، "برادفورد" و "گریون هرست" زندگی می‌کنند. در مجموع ۲۴۲ اتهام علیه این افراد مطرح شده از جمله استفاده از سند جعلی، قاچاق اموال به دست آمده از طریق جرم، کلاهبرداری بیش از ۵,۰۰۰ دلار، داشتن سلاح برای اهداف خطرناک و نقض اعتماد عمومی.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
کشفیاتی عجیب
پلیس اعلام کرد که در طول تحقیقات در مجموع ۴۴ حکم بازرسی از دادگاه گرفته و اجرا کرده که منجر به کشف و ضبط ۶ قبضه سلاح گرم، ۲۳۰ گرم ماده مشکوک به فنتانیل، ۱,۸۴۰ گرم ماده مشکوک به کوکائین، ۷۷ کیلوگرم حشیش، ۱۵۰ گرم ماده مشکوک به حشیش و ۱۰ گرم ماده مشکوک به سیلوسایبین، شده است. بازرسان می‌گویند که ۱۶۰,۰۰۰ دلار پول نقد کانادایی و ۸,۴۰۰ دلار آمریکایی نیز کشف و ضبط شده و دو عدد پول‌شمار و دو دستگاه چاپ مارک لیزری نیز کشف شده است. پلیس می‌گوید در کشفیاتش یک "لامبورگینی یوروس" به ارزش ۲۰۰,۰۰۰ دلار و یک "آکیورا ان‌اس‌ایکس" به ارزش ۱۵۰,۰۰۰ دلار را نیز یافته است.
"اندی برادفورد" از پلیس انتاریو می‌گوید: "این تحقیقات صرفا بر روی سرقت وسایل نقلیه متمرکز نشده زیرا برخی از متهمان از این خودروهای دزدیده شده با تغییر شماره شناسایی خودرو، برای شرکت در فعالیت‌های مجرمانه دیگرشان استفاده می‌کردند". پلیس استان انتاریو گفت که تحقیقات مشترک آنها با دیگر یگان‌ها منجر به انهدام سه سازمان جنایی در این زمینه منجر شده و می‌افزاید که خودروها پس از دزدیده شدن ابتدا در منطقه "پیل" توسط مسئول تغییر شماره شناسایی خودرو، هویتش تغییر می‌کرد تا شاید بتوانند آنرا در انتاریو مجددا به فروش برسانند.
پلیس گفت که دومین مرحله در منطقه "دورهام" و "تورنتو" مستقر بود که در آن شماره شناسایی خودروهای سرقتی ساسکاچوان و انتاریو را با هم تعویض کرده و دوباره ثبت می‌کردند و سپس در استان‌های دیگر مجددا به افراد مختلف می‌فروختند. پلیس می‌گوید این خودروها به شبکه‌های مجرمانه دیگر نیز فروخته شده است.
پلیس می‌گوید که قسمت سوم این سازمان که در منطقه یورک مستقر بود، در درجه اول با وسایل نقلیه سرقت شده گران‌قیمت سر و کار داشت. کاکس گفت: "این گروه با تغییر شماره شناسایی خودروها، آنها را بطور جعلی ثبت می‌کردند، سپس با کمک سازمان‌های جنایی اقدام به انتقال آنها به خارج می‌کردند". یک گزارش از رسانه‌های کانادایی در ماه آوریل گذشته نشان داد بسیاری از خودروهایی که در انتاریو دزدیده می‌شوند در خارج از کشور برده می‌شوند، عمدتا به یکی از حومه‌های "لاگوس" در آفریقا.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پلیس در نهایت هشدار داد خریداران خودرو ممکن است ناآگاهانه یک وسیله نقلیه سرقتی را خریداری کرده باشند، و باید با حداکثر دقت در این زمینه هشیار باشند. پلیس می‌گوید در طی این دو سال، همراه با کشف‌های جدید، توانسته حدود ۱,۰۰۰ خودروی دزدیده شده که عمدتا در غرب تورنتو ربوده شده‌اند را به ارزش حدود ۴۲ میلیون دلار کشف کند. پلیس می‌افزاید این تحقیقات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, July 28, 2022 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به