حادثه روز جمعه در پی حداقل سه حمله قابل توجه دیگر در ایستگاه‌های متروی تورنتو رخ داده است
پلیس تورنتو می‌گوید یک زن ۲۰ ساله پس از اینکه مورد حمله آتش یک مرد در یک اتوبوس قرار گرفت با جراحات شدیدی به بیمارستان منتقل و در آن بسترس شد.
پلیس می‌گوید "تنزین نوربو" ۳۳ ساله با چندین اتهام در دست بررسی، دستگیر شده است. در پی این حادثه خدمات مترو از ایستگاه "کیپلینگ" به ایستگاه "ازلینگتون" برای تحقیقات، ساعت‌ها به حالت تعلیق درآمد. گزارش‌ها می‌گویند این حمله در ایستگاه بزرگ اتوبوس در داخل محوطه بسته "تی‌تی‌سی" رخ داده و با شعله‌ور شدن زن، مردم و کارکنان همگی به کمک شتافته‌اند. پلیس روز یکشنبه عصر تنزین را متهم به تلاش برای "قتل و جنایت ناشی از تنفر" کرد و قرار شد که وی ۱۰ صبح روز دوشنبه برای دومین بار در دادگاه تفهیم اتهام خود حاضر شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
یک مرد ۳۳ ساله یک زن ۲۰ ساله را در متروی تورنتو به آتش کشید
"الکس لی" افسر روابط رسانه‌ای پلیس تورنتو می‌گوید این زن با جراحات جانی، که بیشتر آنها از نوع سوختگی درجه دو و سه هستند، در بیمارستان بسر می‌برد و به خبرنگاران گفت این حادثه در خارج از ایستگاه "کیپلینگ" رخ داده است. وی می‌گوید: "این حادثه از آن جهت مایه نگرانی است، که حمله کننده «بطور تصادفی» کسی را برای حمله خود انتخاب کرده است". پلیس تورنتو حدود ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر جمعه به خیابان "کیپلینگ" و "دانداس" غربی فراخوانده شد تا به گزارشات مربوط به تجاوز به یک زن رسیدگی کند که متوجه شد، مردی مایعی را روی آن زن ریخته و سپس کبریت کشیده بطوریکه باعث به آتش کشیده شدن زن شده است. البته بیمارستان "سانی‌بروک" می‌گوید این زن به سرعت به بیمارستان منتقل شده و دیگر پس از این گزارشی در مورد وضعیت زن نمی‌دهد. معلوم نیست انگیزه این حمله چه بوده اما لی می‌گوید قبل از وقوع آن نوعی تعامل بین زن و مرد وجود داشته است. پلیس می‌گوید تحقیقاتش ادامه دارد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

حادثه روز جمعه در پی حداقل سه حمله قابل توجه دیگر در ایستگاه‌های متروی تورنتو رخ داده است. در ماه آوریل، "کارتک واسودف" یک دانشجوی بین‌المللی در تیراندازی در خارج از ایستگاه متروی "شربورن" کشته شد. در همان ماه، یک زن ۳۹ ساله نیز پس از اینکه از روی سکوی مترو در ایستگاه متروی "بلور" و "یانگ" به روی ریل هل داده شد، موفق شد به سختی از برخورد با قطار پرهیز کند و جان سالم بدر ببرد. از سوی دیگر اواخر ماه گذشته، گزارشی نیز از مردی که در خارج از ایستگاه مترو "دانداس" مورد سرقت و ضرب و شتم قرار گرفت، منتشر شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"کریستین گارسیا" از پلیس تورنتو می‌گوید که می‌خواهد امنیت و کارکنان بیشتری را در ایستگاه‌های "تی‌تی‌سی" ببیند و "ریک لیری" مدیر اجرایی کمیسیون ترانزیت تورنتو نیز می‌افزاید که تی‌تی‌سی "از حمله امروز شوکه شده است". وی در بیانیه‌ای گفت: "فکر و قلب ما تا بهبودی کامل، با قربانی است. من می‌دانم که حوادثی مانند این برای مشتریان ما نگران کننده است، و من در این نگرانی شریک هستم. ما سالانه صدها میلیون مشتری را بدون حادثه جابجا می‌کنیم، اما ما واقعا نمی‌توانیم چنین حوادثی را پیش‌بینی و از قبل کنترل کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
تی‌تی‌سی می‌گوید چندین تدابیر ایمنی از جمله پاسبان‌های ویژه، سیستم‌های جدید، دوربین‌ها و هشدارهای اضطراری در همه ایستگاه‌ها و وسایل نقلیه راه‌اندازی کرده و همچنین یک برنامه خاص موسوم به "تی‌تی‌سی‌ امن" را نیز برای گزارش حوادث مشکوک، بصورت گشت‌زنی مامورانش اجرا می‌کند. اتحادیه کارگران حمل و نقل تورنتو نیز بیانیه‌ای این حادثه را "وحشتناک" نامیده و از کمک کنندگان تشکر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, June 18, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به