ترودو در پاسخ به سؤالات خبرنگاران گفت که سازمان امنیت ارتباطات و سیگنال‌های خارجی کانادا به شدت تیک‌تاک را تحت نظر دارد
"جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا امروز پنجشنبه گفت که آژانس جاسوسی الکترونیکی کانادا مراقب تهدیدات امنیتی برنامه رسانه اجتماعی محبوب "تیک‌تاک" که متعلق به چین است می‌باشد.
این در حالی‌ست که مجلس آمریکا که پیشتر استفاده از تیک‌تاک را روی وسایل دولتی محدود کرده بود اکنون در تلاش است تا آن را در کل آمریکا محدود کند و تحریم‌های شدیدی را نیز روی این شرکت اعمال نماید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
آمریکا در راه بستن تیک‌تاک در کل کشور؛ شاید دولت کانادا نیز تیک‌تاک را محدود کند
ترودو در پاسخ به سؤالات خبرنگاران گفت که سازمان امنیت ارتباطات و آژانس اطلاعات سیگنال‌های خارجی کانادا، همزمان با نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس آمریکا که خواستار ممنوعیت این برنامه در سراسر آمریکا هستند، این نرم‌افزار را زیر نظر دارد. او گفت: "من فکر می‌کنم مردم نگران تیک‌تاک هستند. من فکر می‌کنم که مردم آشکارا با دقت آن را زیر نظر دارند و آژانس جاسوسی ما در کانادا که یکی از بهترین آژانس‌های امنیت سایبری در جهان است نیز در حال بررسی امنیت آن است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ترودو همچنین به سوالی در مورد خطر نفوذ چین به حساب‌های دولتی کانادا در توییتر پاسخ داد و گفت که دولت او این غول رسانه‌های اجتماعی آمریکایی را از زمانی که ایلان ماسک میلیاردر آن را در ماه اکتبر خریده، به شدت تحت نظر دارد و مواظب است که ببیند آمریکایی‌ها چه می‌کنند". ماسک پس از در دست گرفتن توئیتر تغییرات گسترده‌ای را در آن بوجود آورده از جمله برگرداندن "دونالد ترامپ" رئیس جمهور سابق آمریکا که قبلا بعلت تلاش برای کودتا در آمریکا بطور مادام‌العمر از دسترسی به آن معلق شده بود، را می‌توان نام برد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اما در مورد تیک‌تاک، "مارکو روبیو" سناتور جمهوری‌خواه آمریکا روز سه‌شنبه قانونی برای ممنوعیت این برنامه چینی که بیش از یک بیلیون کاربر در سراسر جهان دارد، را اعلام کرد. این قانون می‌گوید آمریکایی‌ها به‌طور فزاینده‌ای معتقدند که شرکت "بایت دنس" مالک تیک‌تاک می‌تواند از این برنامه برای جاسوسی یا گیر انداختن آمریکایی‌ها استفاده کند. دفتر این سناتور در بیانیه‌ای خبری اعلام کرد که لایحه روبیو تمام معاملات هر شرکت رسانه‌های اجتماعی در چین و روسیه یا تحت تأثیر آنها را مسدود و تحریم می‌کند. این لایحه باعث می‌شود محدودیت کنونی دسترسی به تیک‌تاک که به اتفاق آرا در آگوست ۲۰۲۰ در مجلس آمریکا تصویب شد و کارمندان دولت را اجبار می‌کند که از این برنامه در دستگاه‌های دولتی استفاده نکنند، را به مردم گسترش می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
سخنگوی شرکت تیک‌تاک گفت که برنامه‌های امنیتی این شرکت در ایالات متحده تحت نظارت آژانس‌های امنیت ملی آمریکا توسعه یافته و افزود: "این نگران کننده است که برخی از اعضای کنگره به جای تشویق دولت به پایان بررسی امنیت ملی خود در مورد تیک‌تاک تصمیم گرفته‌اند آن را با انگیزه‌های سیاسی که هیچ کمکی به ارتقای امنیت ملی ایالات متحده نمی‌کند، تحت فشار قرار دهند. این سخنگو گفت که این شرکت هرگز داده‌های کاربران کانادا را در اختیار دولت چین قرار نداده است و اگر از آن خواسته شود این کار را نمی‌کند. این سخنگوی افزود: اطلاعات کاربران کانادایی در مراکز داده در ایالات متحده و سنگاپور ذخیره می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, December 15, 2022 - 21:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به