عکس‌های قدیم و جدید کیارش و نیز خالکوبی‌های وی که از سوی پلیس منتشر شده است
پلیس تورنتو امروز برای دستگیری مظنون به یک قتل در تورنتو، که پیشتر در فهرست "تحت تعقیب‌ترین" جنایتکاران کانادا قرار دارد، جایزه تعیین کرد.
پلیس گفت برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری "کیارش پرژام" ۳۰ ساله، مظنون به قتل در تورنتو شود، تا ۵۰,۰۰۰ دلار جایزه می‌دهد. پلیس برای شناسایی کیارش، علاوه بر عکس چهره وی، خالکوبی‌های روی بدنش را نیز در اختیار عموم گذاشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
جایزه ۵۰ هزار دلاری پلیس برای دستگیری کیارش پرژام ۳۰ ساله تحت تعقیب و نفر چهارم در لیست جنایتکاران کانادا متهم به قتل کیان حسینی
امروز سه‌شنبه، پلیس تورنتو با به‌روزرسانی برنامه "بولو" که در آن لیست ۲۵ جنایتکار کشور را منتشر می‌کند و از مردم برای دستگیری آنها کمک می‌خواهد، گفت که در ارتباط با تیراندازی مرگبار ژوئن سال گذشته، بدنبال کیارش هستند و وی تحت تعقیب قرار دارد. پلیس تورنتو گفت در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲، حدود ساعت ۱۰:۱۰ شب، ماموران به خیابان "یانگ" و "شپرد" غربی رفتند تا به یک گزارش تیراندازی رسیدگی کنند. طبق گزارشات، "کیان حسینی" ۲۸ ساله و ساکن تورنتو در خارج از خروجی شمالی ایستگاه متروی شپرد – یانگ، گلوله خورده پیدا شد. ماموران و امدادگران برای نجات جان کیان تلاش کردند اما او در دم جان باخت.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پلیس گفت مردی با یک هیوندای توسان نقره‌ای ۲۰۱۴ با پلاک CVBA ۴۶۰ انتاریو در حال ترک منطقه دیده شد و مدتی بعد اعلان کرد که کیارش را با یک حکم قضایی قابل اجرا در سراسر کانادا برای قتل درجه یک کیان تحت تعقیب قرار داده است. پلیس می‌گوید که او ارتباطات و دوستان زیادی در منطقه بزرگ‌شهر تورنتو و به‌ویژه در منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل دارد و در بیانیه‌ای افزوده: "قبل از سال ۲۰۲۲، کیارش در منطقه بزرگ‌شهر ونکوور زندگی می‌کرد و هنوز هم با افرادی در ونکوور در تماس است". پلیس می‌گوید که کیارش به‌ویژه در منطقه تفریحی خیابان "همیلتون" در شهر ونکوور معروف بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در لیست ۲۵ جنایتکار بولو تحت تعقیب پلیس، کیارش اکنون در رتبه چهارم خطرناک‌ترین‌هاست و مقامات این نیرو گفتند که برای دستگیری وی یک جایزه ۵۰,۰۰۰ دلاری تا ۱۴ سپتامبر را معرفی کرده‌اند. برنامه بولو (مخفف عبارت be on the lookout) از سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده و بطور منظم لیست افراد تحت تعقیب و جنایتکار پلیس را به مردم اعلان می‌کند تا با یاری مردم آنها شناسایی و دستگیر گردند. پیشتر پلیس با همین برنامه توانسته بود طی مدت کوتاهی چندین جنایتکار بسیار خطرناک را دستگیر کند. پلیس گفت اگر کسی کیارش را دیده یا دید باید فورا با شماره ۹-۱-۱ تماس بگیرد. پلیس خاطرنشان کرد: "هر کسی که برای فرار از دستگیری به او کمک کند، ممکن است بعد از این به عنوان یک فرد کمک کننده به او در نظر گرفته شود و خود نیز با اتهاماتی مواجه گردد".

مشخصات کیارش

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
پلیس می‌گوید کیارش ممکن است مسلح و خطرناک باشد و او را با ۱۸۲ سانتی‌متر قد (شش فوت) و ۸۲ کیلوگرم وزن (۱۸۰ پوند)، با چشمان قهوه‌ای و موهای تیره که ممکن است در حال حاضر بلند باشند توصیف کرده است. این نیرو می‌گوید که او چندین خالکوبی مشخص دارد، از جمله متنی که روی انگشت اشاره و وسط او کلمه "MOB" نوشته شده است. علاوه اینکه در قسمت بالایی بازوی چپ او دو صورت دلقک خندان با سیگار و گریان ترسیم شده و متنی که می‌گوید "هر آنچه انجام دهی به سوی خودت باز می‌گردد" ("What goes around comes ..."). زیر این خالکوبی‌ها و روی آرنج چپ او یک گل رز قرمز رنگ نیز نقش بسته است. وی بر روی ماهیچه ساق پایش نیز یک خالکوبی از یک شیر دارد. به گزارش بولو، او را با نام‌های "کیا پرژام" یا "استیون پِروتا" نیز می‌شناسند. او می‌تواند به انگلیسی و فارسی صحبت کند و آخرین ساکن ریچموندهیل بوده است.
 
ما فقط بدنبال دستگیری او هستیم
"جف آلینگتون" از نیروی پلیس می‌گوید: "ما به دنبال شاهد یا افرادی برای شهادت دادن علیه او نیستیم. پرونده علیه وی قبلا آماده و تکمیل شده و با دستگیری او به محاکمه و دادگاه فرستاده می‌شود. ما صرفا به دنبال افرادی هستیم که محل کیارش پرژهام را بدانند تا او دستگیر شود و عدالت اجرا گردد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


آلینگتون همچنین کیارش را تشویق کرد تا با یک وکیل تماس بگیرد و خود را تسلیم کند. او گفت که معتقد است کیارش بطور هدفمند کیان را با گلوله کشته و پلیس خوشحال است که تیراندازی وی باعث آسیب دیدن فرد دیگری نشده، اما اطلاعات بیشتری در مورد علت آن ارائه نکرد. قابل توضیح است که اتهامات علیه کیارش هنوز در هیچ دادگاهی مطرح نشده و حکمی علیه وی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, March 14, 2023 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به