سال گذشته و امسال سال‌های سختی برای گردشگری در کانادا بوده زیرا بر اساس برخی برآوردها، صنعت گردشگری کشور فقط تا اینجا در سال ۲۰۲۱ (در مقایسه با سال ۲۰۱۹) ۵۲ میلیارد دلار ضرر کرده است.
برای مقابله با این تعداد رو به کاهش، دولت کانادا در هماهنگی با ایر کانادا در حال بررسی طرحی برای جذب گروه خاصی از آمریکایی‌ها و تشویق آنها به مسافرت‌های توریستی به کشور هستند. نکته قابل توجه این موضوع در آنست که اگر شما نیز آشنایانی در آمریکا با چنین شرایطی دارید، می‌توانند به کانادا سفر کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
طرح جدید کانادا برای مسافرت ارزان آمریکایی‌ها بعلت از دست دادن ۹۷% توریست‌های آمریکایی
توقف موج توریست‌های آمریکایی شاید یکی از تکان دهنده‌ترین اثرات اقتصادی را بدنبال داشته است. در مقایسه با سال ۲۰۱۹ و با داشتن ۶.۸ میلیون توریست به ارزش ۱۰۴ میلیارد دلار، طی یک سال و اندی ۹۷% این توریست‌ها از دست رفته‌اند بطوریکه در نیمه اول امسال ۲۰۲۱ فقط ۱۷۸,۰۰۰ نفر وارد کشور شده‌اند. در این میان ایرکانادا، وست‌جت و چند کمپانی کوچکتر موفق شدند که از دولت کانادا بودجه‌هایی را برای سرپا نگاه داشتن بیزینس خود بدست آورند اما اکنون دولت می‌خواهد این صنعت را همراه با باز کردن مرزها مجددا به راه اندازد. این در حالیست که تعداد کشته‌های کرونای آمریکا امروز از مرز ۷۰۰,۰۰۰ نفر گذشت و با ابتلای روزانه ۱۲۰,۸۷۶ به کرونا، آمریکا همچنان بطور ثابت در صدر جدول کووید قرار دارد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبق این طرح و برای بهبود گردشگری آمریکایی‌ها کانادا، ایر کانادا با کمک برنامه "ارپلن" که روی کارت‌های اعتباری بسیاری از مسافران فعال دیده می‌شود، خواهد توانست به مسافران فعال پیشنهاد مسافرت‌هایی ارزان‌تر با شرایط ایده‌آلی مانند جابجایی بین پروازها در آخرین لحظات و تعویق بلیط را ارائه دهد. بدین ترتیب مسافران خطوط هوایی "آلاسکا"، "آمریکن"، "دلتا"، "هاوایی"، "جت‌بلو" و "ساوت‌وست" که پیشتر پروازهایی با کمک ارپلن داشته‌اند خواهند توانست با این شرایط ویژه به کانادا بیایند. شرایط این نوع پروازها "مسافر فعال" بودن است که طی آن مسافران باید پرواز رفت و برگشت به کانادای خود با "ایر کانادا" را قبل از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲ "رزرو و تکمیل" کرده باشند و یک فرم ساده دو دقیقه‌ای "استتوس مچ" را از طریق ایر کانادا پُر کنند تا طی سه روز متوجه شوند که درخواست آنها تأیید شده یا خیر. البته اگر این افراد بخواهند باز هم در طول سال ۲۰۲۲ به کانادا سفر کنند از همین شرایط ویژه برخوردار خواهند شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
کاهش هزینه‌ها
اگر کانادا واقعاً می‌خواهد آمریکایی‌های بیشتری را جذب کند، مجبور است حداقل برای اکثریت قریب به اتفاق آنها از هزینه‌های سفرشان بکاهد. راه حل کنونی ارائه شده کاهش (موقت) هزینه‌های فرود فرودگاه‌هاست. کانادا بالاترین هزینه فرود را در جهان از هواپیماها بر اساس وزن هواپیما و خدمات ارائه شده به آنها می‌گیرد و شرکت‌های هواپیمایی نیز این هزینه‌ها را به مسافران منتقل می‌کنند. بعلاوه اینکه اپراتورهای شرکت‌های هواپیمایی برای کار در یک فرودگاه "اجاره" به دولت می‌پردازند، و به راحتی می‌توان حدس زد که این دو هزینه می‌تواند چقدر تعیین کننده باشد. جمع‌آوری این دو رقم باعث شده تا فرودگاه‌های کانادا بتوانند بسرعت رشد کنند و عالی شوند بطوریکه فرودگاه بین‌المللی ونکوور در جهان بهترین شد و پیرسون تورنتو نیز در آمریکای شمالی سومین فرودگاه برتر است.
با این حساب، اگر فقط هزینه‌های فرود فرودگاه‌ها کاهش یابد آنگاه کلیه خطوط هواپیمایی، می‌توانند هر پرواز یا بلیط را ۳۰ دلار آمریکا کاهش دهند که نتیجتا در یک پرواز مثلا ۳۰۰ دلاری از آمریکا به کانادا و برعکس (بسته به مبدا و مقصد و شرکت هواپیمایی) مسافران بین ۳۰ تا ۶۰ دلار تخفیف خواهند گرفت که این معادل تخفیف حداکثر تا ۲۰% کل قیمت بلیط خواهد بود. حال اگر دولت اجاره اپراتورها را نیز کاهش دهد آنگاه شرکت‌هایی مانند ایرکانادا که اپراتورهای گسترده و دائمی دارند خواهند توانست حتی تخفیفات بیشتری را نیز ارائه دهند تا مسافران آمریکایی را تشویق به دیدن شهرهای بزرگ ما کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

طبق برآوردها کانادا می‌تواند با این برنامه میزبان ۲۰,۰۰۰ آمریکایی باشد. آیا این شرایط شامل حال آشنایان شما هم می‌شود تا سری ارزان‌تر از همیشه به شما بزند؟

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, October 2, 2021 - 09:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به