لیست وسایل نقلیه واجد شرایط از نظر دولت فدرال اکنون بالغ بر بیش از ۱,۰۰۰ مدل خواهد بود
در حالیکه دیروز دولت‌های فدرال و انتاریو اعلان کردند که برای تشویق مردم به خرید خودروهای جدید بدون آلاینده، تا ۵,۰۰۰ دلار کمک مالی می‌کنند، امروز شنبه دولت فدرال کانادا خودروهای بیشتری را به این برنامه افزود و سقف واجد شرایط شدن را نیز کاهش داد.
دولت می‌گوید هدف این برنامه تشویقی کانادا افزوده شدن خودروهای بدون آلایندگی به کشور و کاسته شدن از سایر خودروهاست و دولت به همین دلیل تا حدود ۱۰% و سقف ۵,۰۰۰ دلار به خریداران کمک می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
لیست خودروهای بدون آلایندگی جدیدی که دولت برایش به شما تا حدود ۱۰% پولش را پرداخت می‌کند یکروزه بیشتر شد
بنا به اعلان دیروز، از ۲۵ آوریل امسال قرار است برنامه مشوق‌های دولت فدرال برای وسایل نقلیه بدون آلایندگی (موسوم به آی‌زدای‌وی iZEV) مبلغ بلاعوضی را بنا به مدل و شرایط خودرو کمک کند. این برنامه طی یک روز گسترش یافته تا مدل‌های خودروی بیشتری از جمله مینی‌ون، وانت و شاسی‌بلندها را نیز شامل شود. برای واجد شرایط بودن برای این تخفیف، خودروی شما باید دارای قیمت مدل پایه کمتر از ۵۰,۰۰۰ دلار باشد، و البته خودروهای مینی‌ون، وانت و شاسی‌بلندها می‌توانند قیمت مدل پایه‌ای تا ۶۵,۰۰۰ دلار نیز داشته باشند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"عمر الغبرا" وزیر حمل و نقل کانادا امروز می‌گوید که خودروهای بزرگ‌تر بدون آلایندگی مانند مینی‌ون‌ها و پیکاپ‌ها باید قیمت مدل پایه زیر ۶۰,۰۰۰ دلار داشته باشند، اما نسخه‌های با قیمت بالاتر این خودروها با قیمت مدل پایه تا ۷۰,۰۰۰ دلار نیز قابل قبول خواهند بود. بدین ترتیب لیست وسایل نقلیه واجد شرایط از نظر دولت فدرال اکنون به بیش از ۱,۰۰۰ مدل شامل خودروهایی از شرکت‌ها یا مارک‌های آئودی، بی‌ام‌و، فورد، جیپ، لکسوس، فولکس واگن، هیوندای، شورلت و بسیاری از تولیدکنندگان دیگر می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
طبق این برنامه مبلغ تا ۵,۰۰۰ دلار برای "خرید و یا اجاره برخی خودروهای باتری الکتریکی، هیبریدی پلاگین و سلول سوختی هیدروژنی" به خریداران این خودروها تعلق می‌گیرد. اگر نمی‌دانید که چگونه می‌توانید این بسته تشویقی دولت را دریافت کنید، باید به شما بگوئیم که در نمایندگی‌های فروش این خودروها، فروشنده خواهد توانست مستقیما آنرا روی صورت‌حساب شما بعنوان تخفیف اعمال کند. این برنامه تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت زیرا دولت فدرال در نظر دارد تا سال ۲۰۳۵ فروش هرگونه خودرو جدید گازسوز را ممنوع کند و از آن تاریخ به بعد تا تمام فروش خودروهای جدید از نوع بدون آلایندگی باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
طبق برآورد دولت از این دستور فروش، حداقل ۲۰ درصد از وسایل نقلیه جدید فروخته شده در کانادا تا سال ۲۰۲۶؛ حداقل ۶۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ و در نهایت ۱۰۰ درصد تا سال ۲۰۳۵ بدون آلایندگی خواهند بود. برنامه تشویقی مشابهی در آمریکا نیز هم اکنون در حال اجراست که کانادا مدتها به آن اعتراض داشت. قرار است تولید تعدادی از خودروهای جدید بدون آلایندگی از آمریکا به کانادا منتقل شود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, April 23, 2022 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به