این دومین منصب وزارت مایکل در کابینه محافظه‌کاران انتاریو و پس از وزارت مسکن اوست
پس از استعفای غیرمنتظره "مریلی فولرتون" وزیر کودکان، جامعه و خدمات انتاریو؛ اکنون "مایکل پارسا" به‌جای او به‌عنوان وزیر جدید معرفی شده است.
این دومین منصب وزارت مایکل در کابینه محافظه‌کاران انتاریو و پس از وزارت مسکن است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مایکل پارسا، نماینده ایرانی‌تبار مجلس انتاریو و وزیر مسکن، ترقی کرد و وزیر کودکان، جامعه و خدمات اجتماعی شد
"داگ فورد" نخست وزیر انتاریو طی اعلامیه‌ای وزارتخانه کودکان، جامعه و خدمات اجتماعی را به مایکل پارسا سپرد و در عین حال از "نینا تنگری" دیگر نماینده مجلس (از حوزه می‌سی‌ساگا - خیابان ویل) خواست که جای قبلی مایکل را بعنوان وزیر مسکن پُر کند و در بیانیه کتبی خود نوشت: "نینا سابقه کار ثابت شده‌ای در کار با سهامداران این صنعت برای پیشبرد ابتکارات مهم دارد و من شک ندارم که او همین کار را در مورد مسکن انجام خواهد داد". وزارت مایکل از همین روز شنبه آغاز می‌شود و مایکل در صحبت با ایران استار از تبریکات این رسانه در آغاز کار جدیدش تشکر کرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مایکل نماینده حوزه آرورا، اوکریجز، ریچموندهیل اولین ایرانی‌تباری‌ست که وزیر این وزارتخانه می‌شود و پیش از وزیر مسکن بودن، مدتی معاون وزیر توسعه اقتصادی و ایجاد مشاغل و سپس نیز خزانه‌داری بوده است. این دومین دوره حضور او در مجلس انتاریوست که در هر دو دفعه با تفاوت چشمگیری نسبت به دیگر نامزدان به مجلس راه یافته است. مایکل در عین حال عنوان جانشین سخنگوی مجلس انتاریو را نیز دارد و در تهیه بودجه امسال انتاریو به وزیر دارایی (پیتر بنتلن‌فالوی) کمک کرده است. او در اظهار نظر توئیتری خود در این باره نوشت: "من مفتخرم که به عنوان وزیر کودکان، اجتماعی و خدمات اجتماعی {انتاریو} منصوب شدم" و سپس بیانیه خود را بدین شرح منتشر کرد:
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مایکل پارسا، نماینده مجلس انتاریو از حوزه آرورا، اوکریجز، ریچموندهیل؛ وزیر کودکان، جامعه و خدمات اجتماعی
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"من مفتخرم که به عنوان وزیر کودکان، جامعه و خدمات اجتماعی منصوب شدم. می‌خواهم از داگ فورد نخست‌وزیر {انتاریو} برای اعتماد به من در این ماموریت {منصب} جدید، و نیز استیو کلارک وزیر امور شهری و شهرسازی برای همکاریش در سال گذشته {در رابطه با وزارتم در مسکن} و دوستم دکتر مریلی فولرتون برای کار خستگی‌ناپذیرش در این مجموعه تشکر کنم". همچنین انتصاب نینا تنگری را به عنوان وزیر مسکن تبریک می‌گویم. من منتظر ادامه خدمت به مردم بزرگ این استان هستم."
 
چگونگی تغییر کابینه و ترقی مایکل
فولرتون نامه استعفای خود را در روز جمعه عصر شخصا به فورد تحویل داد، وی علاوه بر اینکه از وزارت کنار می‌رود تصمیم گرفت که کرسی خود در مجلس را نیز ترک کند و دیگر نماینده حوزه "کاناتا – کارلتون" نباشد. جانشین کرسی او در مجلس در انتخابات میان‌دوره مشخص خواهد شد. منابع مختلف گفتند که فولرتون به دلایل شخصی استعفا داده است. وی در زمان شیوع کرونا، وزیر مراقبت‌های طولانی مدت (سالمندان) بود، سپس مدتی وزیر کالج‌ها و دانشگاه‌ها شد و سرانجام پس از ۵ سال و ۳ وزارت استعفا داد. در مدت خدمت او بعنوان وزیر سالمندان، هزاران سالمند با کرونا در گذشتند و کار به گرفتن کمک از ارتش کشید که گزارش ارتش از وضعیت خانه‌های سالمندان اشک کانادایی‌ها را درآورد و سبب تغییرات عمده‌ای شد بطوریکه فورد رو به سهامداران این خانه‌ها گفت: "برو بیرون، از خانه‌های سالمندان ما بروید بیرون".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

با این اوصاف فورد در بیانیه‌ای امروز چنین نوشت: "مریلی از روز اول یکی از اعضای کلیدی تیم ما بوده و دستور کار دولت ما برای ساختن انتاریو را پیش می‌بُرد و با ایفای نقش‌های مهم در کابینه در زمان کرونا کمک کرد. من برای دوستم که از دنیای سیاست بازنشسته می‌شود، بهترین ها را آرزو می‌کنم و شک ندارم که او همچنان به جامعه خودش در کاناتا و کارلتون از طرق مختلف ادامه خواهد داد".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, March 25, 2023 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به