نخست وزیر کانادا، نخست وزیر انتاریو، شهردار تورنتو، درک خواننده تورنتویی و همه اعضای تیم رپترز در این رژه قهرمانی شرکت داشتند
ترجمه ایران استار - ‌روز دوشنبه از ساعت 10 صبح قرار بود که رژه قهرمانی تیم بسکتبال شهر تورنتو، رپترز از محل نمایشگاه بین‌المللی شروع و پس از دو ساعت و طی مسیری زیگزاگ به شهرداری تورنتو ختم شود. این رژه با دو ساعت تاخیر آغاز و با جمعیتی حدود 2 میلیون نفر برگزار شد و البته در انتهایش با تیراندازی به پایان رسید.
طبق روند همیشگی، تیم برنده "ان‌بی‌ای" به کاخ سفید می‌رود اما از آنجایی که رپترز تنها تیم کانادایی این مسابقات بود، پیشنهاد رفتن آنها به مجلس کانادا از همه جا به مجلس و تیم سرازیر شد. مجلس فدرال کانادا در آخرین جلسه رسمی‌اش به این پیشنهاد واکنش نشان داد، مجلس همراه با نمایندگان فریاد زد: "رپترز به پیش" (Go Raptors)، اما اثری از دعوت تیم به مجلس نبود. در مقابل "جاستین ترودو" به میدان شهرداری تورنتو رفت و با سخنرانی‌اش در آنجا به رپترز تبریک گفت. در کنار او "داگ فورد"، نخست وزیر انتاریو نیز حضور داشت که برخی از مردم او را در این مراسم هو کردند. "جان توری"، شهردار تورنتو نیز کلید طلایی شهر را به رپترز داد و "دِرِک" خواننده کانادایی که از طرفداران دو آتشه این تیم است نیز طی سخنانی کوتاه اعلان کرد برای این تیم دو آهنگ جدید ساخته و اجرا خواهد کرد. بازیکنان تیم نیز هر یک سخنرانی کردند، از جمله "لوری" ستاره تیم و "کواهی" که لطیفه‌ای گفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پلیس که از ساعت‌ها قبل کل مسیر را بسته بود انتظار تیراندازی در انتهای برنامه را نداشت. پلیس تورنتو وقوع تیراندازی را در صفحه توییتر خود تایید کرد. مقامات اعلام کرده‌اند که دراین حادثه چهار نفر از جمله یک زن در نزدیکی تالار شهر و میدان "ناتان فیلیپس" مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند‌. بعد از حادثه پرسنل پزشکی در صحنه حضور پیدا کردند.
بر اساس گزارش منابع خبری، این حادثه حدود ساعت 4 بعدازظهر و زمانی که سخنرانی برگزار می‌شد روی داد. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز در این مراسم حضور داشت و زمان وقوع حادثه در کنار بازیکنان بسکتبال باقی ماند.
فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که صدها نفر از مردم پس از وقوع حادثه به سوی مناطق امن می‌گریختند. برآورد شده که حدود 2 میلیون نفر از طرفداران در این جشن حضور داشتند. پلیس اسامی سه نفر را که پس از تیراندازی در مراسم روز دوشنبه دستگیر شده‌اند را منتشر کرد: "شاکیل آنتونی میلر"، 25 ساله، و"تاینو توسینت"، روز سه‌شنبه به دلیل حمل اسلحه در دادگاه حضور پیدا کردند. مرد سوم، "ابدی‌کریم کرو"، 18 ساله، با اتهامات متعددی در رابطه با این حادثه روبروست. البته پلیس می‌گوید آنها همچنین به دنبال شناسایی فردی هستند که از صحنه تیراندازی گریخته است.‌ پلیس این شخص را با رنگ پوست سفید، قد 5.9 تا 6 فوتی، موهای کوتاه و قهوه‌ای، درشت اندام توصیف کرده است او آخرین با یک تی‌شرت سفید دیده شده است. پلیس معتقد است مشخصات تعدادی از گلوله‌ها با اسلحه سه نفر بالا تطبیق نمی‌کند و به همین علت مطمئن هستند که اسلحه و فرد چهارمی نیز در صحنه بوده است. ساندرز روز سه‌شنبه گفت: "دو اسلحه ضبط شده با گلوله‌های پیدا شده مطابقت نداشته است‌ این بدین معنی است که حداقل یک شخص دیگر با اسلحه در این تیر اندازی دست داشته است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"مارک ساندرز"، رئیس پلیس شهر تورنتو، گفت که دو مظنون در رابطه با تیراندازی دستگیر شده‌اند، در حالی که نفر سوم در ارتباط با دو نفر اول دستگیر شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
چهار نفر دیگر نیز در دو حادثه جداگانه که در نزدیکی مرکز خرید "ایتون" یک ساعت قبل از تیراندازی زخمی شده بودند.  
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
میلر به پنج مورد حمله اسلحه، نداشتن پروانه حمل اسلحه و سه مورد دیگر متهم و در مرکز خرید ایتون دستگیر شده است. توسینت با چهار مورد حمله اسلحه، نداشتن پروانه حمل اسلحه، قاچاق مواد مخدر و درآمد حاصل از آن متهم گردیده است. کرو با 14 ‌مورد قاچاق سلاح گرم و اتهام نگه داشتن مواد مخدر "اکسی‌کانتین" و ‌کوکائین با هدف قاچاق آن مواجه است. اگر چه او روز دوشنبه دستگیر شد، پلیس می‌گوید که کور از ماه مه برای یک مورد آدم‌ربایی و داشتن اسلحه و ضرب و شتم تحت تعقیب قرار داشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

عصر روز دوشنبه، دولت فدرال کانادا اعلان کرد به هر قیمتی شده جلوی استفاده از اسلحه در انظار عمومی را خواهد گرفت که مشابه این واکنش را جان توری، شهردار تورنتو از خود نشان داد و البته توری گفت همه چیز بجز تیراندازی عالی بوده است. تیم گلدن استیت که بازی فینال ان‌بی‌ای را با نتیجه 4 به 2 به رپترز باخت با چاپ یک تبلیغ یک صفحه‌ای در روزنامه شهر تورنتو به تیم رپترز بابت قهرمانی‌اش تبریک گفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 19, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به