با ماسک کرونا ببند اطراف دهن را در جمع تا نکنی آلوده هر مرد و زن را
طنز- 75
از خدا پنهان نیست، از شما هم پنهان نباشد آن که این روزها به علت توسعه جهانی ویروس کرونا و خطراتی که این دشمن برای جان انسان‌ها دارد، رسم معمول و عهد معقول بر آن قرار گرفته است که کشورها، موسسات، بخش‌های دولتی و خصوصی و خلاصه هر جا و محلی که به فعالیت‌های دسته جمعی مشغول هستند، اعلام کرده‌اند که یا از فعالیت‌های خود می‌کاهند و یا آن که مدتی آن را به حالت تعلیق در می‌آورند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بنابراین به اطلاع کلیه افراد جامعه کامیونیتی می‌رسانیم که استاد فضول‌خان در یک دستور موکد و فرمان مصدق به تمامی ستادها، نهادها، بنیادها، کنگره‌ها و افراد و اشخاصی که به طور اشتغالی یا افتخاری به فعالیت‌های فضولی می‌پردازند، اعلام داشتند از این تاریخ تا زمانی که این ویروس مهلک و بیماری جانکاه به مهار در نیامده و جامعه تخصصی خطرات آن را منتفی ندانسته‌اند، کلیه فعالیت‌های فضولی را به حالت تعلیق درآورند و نمایندگان فضول‌خانه، خبرنگاران زاغ‌سیاه چوب‌زن و افراد وابسته و پیوسته، دیگر حق ندارند در هیچ جا و مکانی که در آن افراد به صورت تجمع گرد می‌آیند، حضور پیدا کنند، چون خدای نکرده اگر یک نفر آلوده به این ویروس در آن جمع باشد، برای آلوده کردن اغلب افراد کفایت می‌کند. چنانکه سعدالدین مهاجرانی گفته است:
"با ماسک کرونا ببند اطراف دهن را
در جمع تا نکنی آلوده هر مرد و زن را"
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در ضمن مدیران، کارکنان و کارمندان ستادی و غیرستادی فضول‌خانه، آگاه باشند که اگر از منابع مشکوک و تلفن‌های گوش‌کوب، پیامی، آفری، پیشنهادی، مبنی بر گذراندن تعطیلات نوروزی به صورت مجانی در کشورهای گرفتار کرونا و بویژه ایران به شما اعلام کردند، اکیدا به آن توجه نداشته باشید و آن تماس را فیک تلقی کنید. همچنین به استحضار می‌رساند که چون در این‌گونه مواقع فرصت‌طلب‌ها، انگ رو هوا زنان دلاری، 11 ماه بیکاران آخر سالی، که خرج سالیانه خود در این چند روز آخر سال از جیب دیگران کش می‌روند، در این روزها به بهانه‌های ‌نو شدن سال و گرمی هوا و رونق کسب و کار، شما را دعوت به حضور در کاری، باری، خواب و خیالی کردند، سخت امتناع کنید که ممکن است این کار زیان‌آور و کرونا پرور باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در ضمن به عنوان آخرین روش مبارزه با این ویروس مهلک، از منابع موثق و افراد مطبق و ریفرنس‌های معذب و کرسی ‌طب‌بوعلی و آفتابه‌گردان‌های پیرامون بیرونی و مراقبه‌کنندگان روشن ضمیر و اختلاس‌گران توبه‌کار پارلمان نشین و ورشکستگان برندپوش پورشه‌سوار و جوج‌خواران ساحل خزر با سس ماءالشعیر، همگی به اتفاق گفته‌اند که هرگاه فرد آلوده به کرونا، روزی سه بار در آینه خود را بنگرد و بر تصویر خویش محکم فوت نماید، پس از هفت روز این بیماری آنچنان از او تبرا جوید که انگار از اول در وجودش نبود. آنان که این روش معالجت و نسخه مطایبت را می‌خوانند، لطفا هر یک شصت بار آن را به دیگران بازگو کنند تا دور شوند از عذاب وجدان و بیابند آرامشی با لب خندان. و یسجدان و یسجدان و یسجدان. کل حیاتکم هالک و کل مماتکم آنِک.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 4, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به